Kitap Çekilişi! (1)

Cumartesi, Nisan 29, 2017


Herkese merhaba! Blogumda yine bir çekiliş düzenliyorum fakat bu sefer diğer çekilişlerimden biraz farklı olacak.  Sekiz farklı kitap için arka arkaya sekiz çekiliş düzenleyeceğim ve her biri iki hafta sürecek. Aslında bu kitap çekilişleri bahar aylarını kapsayacaktı fakat vakitsizlikten maalesef yaza sarkmış oldu :( 

Kitapların hepsi bana ait ve çok temizler. Artık kullanmadığım için sizlere hediye etmek istedim. 


İlk çekiliş kitabım:  Gün Yayıncılık / Marie F. Mongan  / 'HypnoBirthing' Mongan Yöntemi

Kitap size daha kolay, daha rahat bir doğum yapabileceğinizden bahsetiyor. Gerçekten bu doğru mu diye sorarsanız size evet diyebilirim. Doğum yapmaktan çok korkan biri olarak ilk hamileliğimde bu kitabı almıştım. Bu yöntemin öğretildiği bir kurs da vardı fakat oturduğum yere ters olduğundan gidememiştim. Fakat bu kitap doğum esnasında bana çok yardımcı olmuştu. Sancıların en başından doğum anı ve sonuna kadar bir şekilde kendimi bulunduğum yerlerden ve insanlardan soyutlayabilmiştim. Doğum anını ise hiç hatırlamıyorum bile :) Hiç bir ilaç, uyuşturucu yardımı olmadan normal doğum yaptım. Açıkçası hala bu duruma inanamıyorum. Ölesiye korkuyordum çünkü! Siz de normal doğum istiyor ama korkuyorsanız bu kitaba şans verebilirsiniz. Kim bilir belkide benim gibi cesaretlenirsiniz :)

Bu kitaba sahip olmak istiyorsanız yapmanız gerekenler şunlar.


Çekiliş Şartları

- Türkiye sınırları içerisinde yaşamak

- Beni blogumdan ve Instagram hesabımdan takip etmek

- Instagram hesabımda yayınladığım çekiliş fotoğrafını #benimminikgunlugum  #cekilis hastagleri ile paylaşmak 

- Bu yazının altındaki yorum kısmına adınızı ve soy adınızı yazarak ( eğer instagram ve facebook hesaplarınızdaki isminiz farklı ise onu da belirterek) 'katılıyorum' yazmanız yeterli :)

+1 Kazanmak İçin

- Instagram hesabımda yayınladığım çekiliş fotoğrafının altına en az 3 arkadaşınızı eklemek +1

hak kazandıracaktır.


Çekiliş 13 Mayıs 2017 saat 00:00'da son bulacaktır.

Katılım şartlarını eksik yerine getirenlerin isimleri listeye yazılmayacaktır. 

Çekiliş sonucunu hem blogumdan hem de Instagram hesabımdan duyuracağım.

3 gün içerisinde çekilişi kazanan kişiden yanıt alamazsam hediyeler yedek talihlinin olacaktır.

Herkese şimdiden bol şans! Bir sonraki çekilişime kadar (2 hafta sonra ) şimdilik hoşçakalın!




You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts