Bu Bebek Ne Zaman Gelecek?

Çarşamba, Kasım 06, 2013



Sürekli kafamıza takılan acaba ne zaman bu bebek gelecek sorusuydu. Biz 22 sinden sonra gelsin terazi kızımız olsun istiyorduk.

14 Eylül Cumartesi günü doğumun ilk işareti olan nişan geldi. Bir çok yerde nişandan hemen sonraki iki gün içerisinde doğumun gerçekleşebileceği yazıyordu. Doktora kontrole gittiğimde ise doktorum doğuma daha çok olduğunu söyledi. Kızım henüz doğum kanalına girmemişti, sancılarım da yoktu. Yalnız 2 cm açılmam vardı. Doktor bol bol yürümeye devam et, devam et ki sancıların başlasın, bebek doğum kanalına girsin dedi. Zaten hemen hemen her gün deli gibi yürüyüş yapıyordum ama bu durumdan dolayı ben yürüyüşlerimi daha da arttırdım.

Ayın 20'sinde doktor kontrolüme gittim. Herhangi bir gelişme yoktu. O yüzden bebeğin daha bir hafta on günü var dedi. Biz de 22 sini geçecek, istediğimiz olacak, bizim kız şimdiden bizi dinliyor diye sevindik! Ancak 21'inde herşey bir anda değişti...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts