Kıyafetim yok!

Cumartesi, Kasım 16, 2013

Uzun zamandan beri yazlıkları kaldırıp kışlıklarımı yerleştirmek istiyordum ama kızımla uğraşmaktan vakit bulamamıştım. Üzerime giyecek bir şeyim yok diye debelenirken en sonunda fırsat bulup hallettim bu işi de. Halleder halletmez de fark ettim ki zaten bir şeyim yokmuş ki!


Hamilelikte göbekten dolayı ayıklamıştım bir çok şeyi dolabımdan, şimdi de emziriyorum diye ayıklayınca üç beş şey kaldı elime. Hatta ilk defa bir sürü elbisem olduğu için üzüldüm. Güzelim kıyafetlerime bakıp onlara elveda derken, bu sürenin ne kadar olduğunu hesaplamaya çalıştım oracıkta. Epey zaman alacaktı orası kesin. 
Sonra dolabımda olan kalan kıyafetlerime baktım da hep hırka, hep hırka... 

Bir ara çıkıp iki üst baş bakmak lazım evet.

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts