Yeniyıl - Hoşgeldin 2015!

Salı, Ocak 13, 2015



Ahhh! Yeni yıl kutlamalarının üzerinden tam 13 gün geçti biliyorum. Paylaşsam mı yeni yıl fotoğraflarımızı bu kadar zaman geçtikten sonra diye de düşündüm açıkçası. Herneyse. Şu an buraya yazıyor olmak bile benim için şaşırtıcı. Hastayım ve yorgunum ne yazık ki...

Yeni yıl kutlamalarımıza Belinda sayesinde bir kaç gün önceden giriş yaptık. Alel acele ve ne yazık ki zar zor bulduğum elbisem (malum hamilelik), Belinda'ya aldığım 2 elbise (şanslı bebe!) ve yılbaşı hediyelerden oluşan yılbaşı alışverişim (tabi aksesuarlar da var) tam 2 saat sürdü. O iki saatin ardından kendime uzun süre giremedim :(  Az da olsa dinlenmeye fırsat bulabildikten sonra -yoksa bulamamışmıydım - Belinda'nın okulundaki yılbaşı partisine gittik.




Binbir çeşit aktiviteye ayak uydurmak için adeta koşturduk :) Belinda aralarında en küçüğüydü. Çam ağacı yapıp süslerken Belinda beni epey şaşıttı!



Ağacımızın bitmiş hali. Ağacım mı desem acaba!




Yemek saati geldiğinde, çok güzel hazırlanmış masalarda yerini aldı Belinda. Onu orada ilk gördüğümde açıkçası gözyaşlarımın gözlerimden süzüldüğünü hissettim. O kadar tatlıydı ki! Kurabiyesiyle hem karnını doyuruyor hem de  dişlerini kaşıyordu. Herkes yemek odasını terk edip diğer aktiviteye koşarken biz hala masada oturmuş Belinda'nın büyük bir iştahla yediği kurabiyesini bitirmesini bekliyorduk :)



Günün sonu. Tabiki bir kartpostal yapıp ve yemek yiyip gelmedik. Her zaman dediğim gibi. Belinda'nın fotoğrafını çekmek hatta fotoğraf çekmeye fırsat bulabilmek imkansızlaştı. O yüzden kameraya çekmek bana daha mantıklı gelmeye başladı. Zaten çekilen fotoğraflar o kadar kötü oluyor ki! Kötülerin içerisinden iyilerini bulmaya çalışıyorum resmen. Her neyse. Belinda'nın en çok sevdiği köşe: Kitaplık Köşesi!!! 



Eve döndüğümüzde verilen hediyeleri Belinda'nın minik ağacının etrafına dizdim. Bu sıralar araba hastası olduğu için anneannesi ve dedesi ona araba seti almış :)




Gelelim yılbaşına! Yılbaşı menümüz Hindi, salata, fırında karışık sebze ve yılbaşı kurabiyelerinden oluşuyordu. Tatlımızda var ama buzdolabında soğumada kendileri.




Geçen sene klasiğimiz. Bu sene annem ve babamda katıldı. Biz bize güzel bir yılbaşı günü geçirdik. Köpüşte vardı ama yerde yemek peşine koştuğu için fotoğrafta yer alamadı.










Fotoğraflar güzel ve kaliteli değil ama benim için çok değerliler. Herkese güzel bir 2015 dilerken önümüzdeki günlerde hamilelik günlüğüme başlayacağımı bildirmek isterim. Neredeyse hamileliğimin yarısına gelmek üzereyim!

Görüşmek Üzere!!!


You Might Also Like

2 yorum

  1. Fotoğraflar çok güzel ve kaliteli Funda'cım bunlardan değerli fotoğraf mı olur? Mutlu keyifli sağlıklı bir yıl olsun hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim Merve'cim :) huzur dolu saglik ve mutluluk dolu bir yil olsun!

      Sil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts