Geri Sayım : 20. Hafta! Hamilelik #2

Çarşamba, Şubat 11, 2015



Hamileliğimin yarısını bitirmiş durumdayım! Nasıl çabuk geçti hala inanamıyorum.  Giderek sona yaklaşıyorum ve şimdiden birazda olsa heyecanlanmaya başladım doğrusu.

İki hafta sonra 6 aylık hamile olacağım ama hala 5. ay kontrolüme gitmedim. Bu yüzden minik meleğimi çok merak ediyorum. Şansımız yaver giderde Belinda'ya benzemezse yüzünü göreceğiz diye umuyorum.

Hamileliğimin başından bu yana toplam 6 kilo almışım. Yediklerimle kıyaslarsam eğer baya iyi durumdayım. Bir oturuşta iki kişilik yemek yiyorum ve yediklerim hamur işi, abur cubur ve tatlı atıştırmalıklar. Kalorisi yüksek şeyler yiyorum ama o kadar çok hareket halindeyim ki. Sanırım bir şekilde yakmayı becerebiliyorum. Belinda sağ olsun. Hareketli bir bebekti her zaman ama şimdilerde çok çok çok hareketli oldu. Bir saniye bile yerinde durmuyor!

Ufak ufak hareketlerini hissetmeye başladım en azından ben öyle sanıyorum.  Uzandığım zaman minik kıpırtılarını hissettiğimde, hiç kımıldamadan öyle hareketlerinin keyfini çıkarıyorum.

Geçen tüm haftalardan bu yana, hafif kıpırdamalar ve ufak ufak kilo almak dışında pek bir değişiklik yaşamıyorum. Eskisine oranla enerji seviyemde bir artış hissediyorum ve mide bulantılarımdan ise tamamen kurtuldum! Enerjime kavuştuğum içinde kendimi yarım kalan işlerime adamaya başladım ve sanırım kendimi biraz fazla yormaya başladım. Çünkü zaman zaman kasılmalarım oluyor ve pelvik ağrılarımda da artmaya başladı. Dinlenme gibi bir lüksüm olmadığından çaresiz işlerimi yerine getirmeye çalışıyorum. Her ne kadar biraz bu durumdan endişe etsem de...

Bu hafta kendimi bakıma çektiğim ve aynı zamanda şımartmaya başladığım bir hafta. Sabah akşam bakım kremlerimi sürmeye başladım ki bu benim için büyük bir adım! Belinda yerine kendime bir şeyler alıyor ve mutluluktan ölüyorum! Hahaha! 


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts