Geri Sayım : 22. Hafta! Hamilelik #2

Çarşamba, Şubat 25, 2015



22. hafta!! 6. ayıma giriş yapmış durumdayım. Baya hızlı geçiyor bu sefer hamileliğim. 

Her geçen gün büyüyor büyüyor ve büyüyorum. Öne doğrudan daha çok yana doğru genişliyorum. Şu an sandalye  tepesinde yazıyor olmak bile beni çok zorlamaya başladı. Daha çok erken biliyorum ama kendimi patlayacak gibi hissediyorum.

Bol kalorili, karbonhidrat ağırlıklı beslenme şeklim aynen devam ediyor. Daha çok dışarıdan siparişlerle karnımı doyuruyorum. Yemek yapmaya ne zamanım oluyor doğru düzgün ne de Belinda izin veriyor. Her ne kadar karbonhidratı kesmeliyim desem de  bir türlü bunu yapamadım. İyi olan bir şey var ki artık süt ve süt ürünleri yemek midemi bulandırmıyor ve reflu olmuyorum. Bu yüzden de peynir yiyebiliyorum!

Kontrolüme en sonunda gidebildim geçen hafta. Kızım 450 gr olmuş! O kadar tatlı bir yüzü vardı ki! İki güzel yüzlü kızım olacak! Beni çatlatacaklar vallahi!!

Kaç kilo oldum bilmiyorum ama hislerim tartılma Funda sakın moralin bozulacak dediğinden cesaret edemiyorum!

Son bir haftadır, özelliklede son bir kaç gündür baya güçlü hareketlerini hisseder oldum. Bir tane daha kıpırdak mı geliyor ne? Yerinde hiç durmuyor, sürekli kıpır kıpır!!

Kendimi olabildiğince şımartmaya çalışsamda, iki krem sürmekten öteye geçemiyor. Bol bol dinlenme şansından yoksun halde günlerimi geçiriyorum.  Birde hasta oldum ki sormayın! Yine!

24. Haftamda görüşmek üzere!

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts