Cumartesi Keyfi

Pazartesi, Mayıs 06, 2013


Piknik hazırlıklarım bir gün önceden başladı. Eski enerjim yok demiştim ya, bunu bildiğimden olabildiğince az şey yaparak kendimi yormama taraftarıydım. Böylece piknik anı yorgun düşmeyecek, ana odaklanmak için beynimi uyanık tutmakla meşgul olmayacak , tadını çıkaracaktım ama pek mümkün olmadı; gece bir türlü uyuyamadım. Tam uyuduğum zaman ise kalkmak durumunda kaldım.  Her şeye rağmen yine de iyiydim. Gelen arkadaşlarımıza teşekkür ederim ve getirdikleri o muhteşem yiyecekler de...


İyi ki  doğmuşsun!


Yedim de yedim. Durdum durdum yine yedim. Bir kilo bünyeme aldım rahat ettim. Şimdi de verme çabasındayım. Pis boğazlı olmak iyi bir şey değil gerçekten...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts