Çekiliş: Sevgililer Günü!

Salı, Ocak 10, 2017



Herkese merhaba! Yine bir çekilişle karşınızdayım. Bu seferki çekilişimiz 'Sevgileler Günü' için.

QueenWest Trading Co. marka seramik Mug'lar hem size hem de sevgilinize benden hediye! :) Mağazada gördüğüm anda ikisine de bayıldım ve çekilişim için sepetime attım. Siz ne derseniz? Sizcede çok güzel değil mi? :)

Gelelim çekiliş şartlarına ama ilk önce söylemek istediğim bir şey var. Lütfen ama lütfen çekiliş şartlarını iyi okuyun. Önceki iki çekilişimde de eksik yapanlar vardı ve maalesef çekiliş listesine isimlerini yazamadım. Bu yüzden çekiliş şartlarını çok dikkatli okuyun ve yerine getirdiğinizden emin olun. 


Çekiliş Şartları

- Türkiye sınırları içerisinde yaşamak

- Beni blogumdan ve Instagram hesabımdan takip etmek

- Instagram hesabımda yayınladığım çekiliş fotoğrafını #benimminikgunlugum  #cekilis hastagleri ile paylaşmak 

- Bu yazının altındaki yorum kısmına adınızı ve soy adınızı yazarak ( eğer instagram ve facebook hesaplarınızdaki isminiz farklı ise onu da belirterek) 'katılıyorum' yazmanız yeterli :)

+1 Kazanmak İçin

- Facebook blog sayfamdan takip etmek  +1

- Instagram hesabımda yayınladığım çekiliş fotoğrafının altına en az 3 arkadaşınızı eklemek +1

hak kazandıracaktır.







Çekiliş 12 Şubat 2017 saat 00:00'da son bulacaktır.  

Katılım şartlarını eksik yerine getirenlerin isimleri listeye yazılmayacaktır. 

Çekiliş sonucunu hem blogumdan hem de Instagram hesabımdan duyuracağım.

3 gün içerisinde çekilişi kazanan kişiden yanıt alamazsam hediyeler yedek talihlinin olacaktır.

Herkese şimdiden bol şans! Bir sonraki çekilişime kadar şimdilik hoşçakalın!

You Might Also Like

24 yorum

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül İbrahimova❤ İnstagramda ftmbrhml olarak takıpteyım beyendım ve paylasıb resmınızın altına 3 arkadasımı etıketledım, facebookda könül İbrahimova ❤🎉🎁🎊 katılıyorum

      Sil
  2. Busefer bana çıksın ya :/ geçen seferki tavşanda çok fena gözüm kalmıştı :/
    -güneş şeker 🌸🌸🌸🌸

    YanıtlaSil
  3. Lütfen bu sefer galibiyeti tatmak istirem, katıldım.

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum :) Bütün +1 'ler yapıldı. Facebook - Instagram = "Betül Küçük"

    YanıtlaSil
  5. Eda Yün instagram: edayun1907 KATILDIM ❤❤

    YanıtlaSil
  6. Hülya Çakır instagram: @pismiskedi Katılıyorum 😊🍀

    YanıtlaSil
  7. Seray Duman Katılıyorum 😻

    YanıtlaSil
  8. Muglar çok tatlı katılıyorum:) instagram hesabım @atifetsena, facebook sena şerifoğlu.

    YanıtlaSil
  9. ay bayıldım bunlara. katılıyoruuuum. damla iybar

    YanıtlaSil
  10. İnstagram etipuff1 :)
    Aynur Demir olarak takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Öykü Gülhan Köse İnstagram: delna7960
    Facebook : Delna Slena

    YanıtlaSil
  12. katıldımmm :) Gözde Öztürk // instagram adım: ozturkgzd // facebook:Gözde Öztürk blog,facebook ve instada takibe aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Fatma Gözde Şahin
    İnstagram: @pembelihanimcik
    Facebook: Fatma Gözde
    Blogdan da takipteyim.
    Katılıyorum

    YanıtlaSil
  14. Katıldım efendim :))
    Umarım hepsini yerine getirdim :))
    Çünkü çok beğendim :))
    Facebook : Dogukan Tuğçe Erülken
    İnstgrm : mavininhatunu_080

    Takipteyim �� Sabırsızlıkla bekliyorum ��

    YanıtlaSil
  15. Hatice Varlikoglu
    Instagram:htcvarlikoglu
    Facebook:Hatice Dervis Varlikoglu

    YanıtlaSil
  16. Instagramdan @kedimleogreniyorum olarak, Facebook üzerinden Szn Aydın olarak, Blogtan kedimle öğreniyorum olarak takipteyim.Katılan herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  17. Blogunuzu nasil takip edebilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanin sag tarafinda izle butonuna tikladiginizda uye olmus oluyorsunuz. Bol sans!

      Sil
  18. Blogtan Sena Öztürk olarak, instagramdan @seenaozturk olarak katıldım:)

    YanıtlaSil
  19. Tuğçe Eröz instagram adim kitap.sever.hanim facebooktan takip ettim ve 3 kisi etiketledim

    YanıtlaSil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts