Favori Yeni Yıl Hediyeleri!

Cumartesi, Ocak 07, 2017


        
1. VTech 3in1 Bebek Arabası 


Bu bebek arabasını Devin için almıştım. Daha öncede bahsettiğim gibi Devin bebekleri çok seviyor. Yeni yıl hediyesi olarak ona bir bebek yatağı almak istemiştim. Bebek almak istemiyordum çünkü bir sürü bebeği vardı! Internette ve dükkanlarda bebek yataklarına bakarken bu bebek arabasını gördüm. Ürün hem bebek yatağına, bebek arabasına aynı zamanda da mama sandalyesine dönüşüyordu. müzikli değişik bir şeydi ve %50 indirimdeydi. İlk gördüğümde almadım fakat ikinci görüşümde hadi alayım dedim. Iyikide almışım. Bu bebek arabası hem Devin'nin hem de Belinda'nın favorisi. Arabanın tek bir olumsuz yönü var. Bu arabayı o kadar çok seviyorlar ki sürekli kavga edip duruyorlar!






2. You&Me Bebek Bakım Çantası


Devin bebekleriyle gün boyu çok ilgili. Onlara bakıyor, kendi tuvaletlerine oturtmaya çalışıyor, besliyor... Bu bakım çantasını gördüğümde tam Devin'lik dedim. Fiyatı da cazip geldi ve yanlış hatırlamıyorsam indirimdeydi. İçinde bir sürü şey var. Fotoğrafta örtü ve bir şişenin kapağı eksik. Örtüyü ve kapağı ne yazık ki bulamadım. Kim bilir nereye koydular :) Her ikisi de her bir parçasıyla ayrı ayrı ilgileniyorlar ve çok seviyorlar. Çantasının olması çok büyük bir avantaj. Kolayca her şey çantanın içine toplanıyor ve fazla yerde tutmuyor. En sevdiğim yönü de bu :) 



3. Fisher Price Little People Okul Otobüsü


Belinda uzun zamandan beri hep arabalarının içine hayvanlarını ya da legolarını ya da playmobil insanlarını koymaya çalışıyordu.  Bizdeki arabalar küçük ve sadece ön kapıları açıldığından çok ufak parçalar hariç hiç bir şey sığmıyordu. Aklımda hem bu tarz bir araba vardı ve ona almak istiyordum. Yeni yıl da bahanesi olmuş oldu :) Hem Devin hem de Belinda bu otobüsü çok sevdi. 


Oturma yerleri buton ve insanları oturttuğunuz anda her biri farklı ses çıkarıyor. Hareket ettirdiğinizde ise ' Wheels on the bus ' şarkısı çalıyor.  Tek bir kapısı var ve açılıyor. 




4. T-Rex Dinozor


Bu dinozor annem ve babamdan Belinda'ya hediye. Belinda dinozorları zaten seviyor. Evde bir sürü dinozor figürleri ve dinozor kitapları var. Fakat bu dinozor ses çıkarıyor, konuşuyor ve ağzı açılıp kapanıyor. Ağzının açılıp kapanması bizim için güzel bir detay oldu çünkü Belinda hayvanlarının ağzına bir şeyler koymayı ve yedirmeyi çok seviyor. Bir ara bu dinozordan korktu. Sanırım karanlıkta odasına giderken dinozor konuştuğu için. Bir süre oynamayı bıraktı fakat şimdi yeniden oynamaya başladı ve çok seviyor!



5. Sylvanian Families Salıncak Seti


Bu hesapta olmayan hediyeyi indirimden aldım :) Belinda'nın 3. yaş doğum günü hediyesi Sylvanian bebek eviydi. Belinda'da Devin'de bu evi seviyor. Özellikle de Devin. Genelde eşyaları pahalı. İndirimde olduğunu görünce dayanamadım aldım. Ördek zaten Belinda'nın favorisi. Salıncak Devin ve Belinda'nın favorisi. Aslında 4 parçası daha var. Kova seti. Fakat ben onları çok küçük oldukları için kaldırdım. Belinda ve Devin salıncak setini çok sevdi. Belinda eline alır almaz birini kendisi diğerini de Devin yaptı :) 


6. H&M Home Yılan


Bu yılanı annem aldı. Aslında bir de uyumlu nevresim takımı var fakat konumuz kızların favori hediyeleri :) 

Nereye gidersek gidelim bu tarz yılanlardan görüyorduk. Hatta en sık gittiğimiz çocuk doktorunun bekleme odasında bu tarz yıllanlardan bir kaç tane var. Belinda'da çok ama çok seviyor ve ne zaman bu tarz bir yılan görse oynayıp duruyordu. H&M Home'da bu yılanı gördüğümde anneme tam Belinda'lık bir yılan dedim. Annemde hemen almak istedi haliyle. Aslında oraya Belinda için nevresim takımı bakmaya gitmiştim ve hem nevresim takımı hem de bu tatlı renkteki yılanı almış olduk. Çok yumuşak ve çok sevimli. Bu yılana sarılmayı ben bile çok seviyorum :)


7. Primark Çanta


Bu çantayı ilk gördüğümde Devin! dedim. Tam Devin'lik bir çanta! Devin hem çanta seviyor hem de kedileri. İlk başta almamaya çalışsamda daha sonra dayanamadan aldım çantayı :) Devin'de bebek malzemelerini içine koyup evde gezer oldu :) Bir elinde çantası bir elinde bebeği! Ha ha ha!

8. Playmobil City Life 6635

Kutu çoktan açılıp içindekiler bir orada bir burada olunca fotoğrafını çekemedim ve internetten kutusunu koymaya karar verdim. Bu hediye babanesinden Belinda için. Belinda hayvanları çok seviyor ve Playmobil favorilerinden. Şimdiden Playmobilin 5 setine sahibiz bile. Ne kadar çok sevdiğini anlatmama gerek yok sanırım :)


Bu sene nedendir bilinmez çok ama çok fazla hediyeleri oldu. Muhtemelen doğum günlerine kadar hediye almayacaklar.

İşte Devin ve Belinda'nın favori hediyeleri bunlar. Daha ne olsun değil mi? Ürünlerin linklerine tıklayarak ( çantanınkini bulamadım ) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz. 

Umarım 2017'nin ilk haftası sizin için keyifli geçiyordur. 

Tüm güzellikler sizinle olsun! Herkese iyi haftasonları diliyorum. Her ne kadar karlı ve soğuk olsa da :)


You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts