Hoşgeldin Yeniyıl! 2017

Salı, Ocak 03, 2017


Taptaze bir yıla girmiş bulunuyoruz :) Bu sene hasta olmasın kimse sağlıklı olalım derken yeni yıldan sonra hasta oldum emi :(  Kaçamıyorum asla kaçamıyorum!

Kenan'ın yılbaşı gecesinden bir kaç gün önce ayağını sakatlaması ve işlevsiz olması bütün planlarımızı bozdu. Kenan'nın yapacağı görevlerde bana kaldı ve tüm koşturmalar arasında baya yorgun düştüm. Muhtemelen hasta olmamın sebebi de aşırı yorgunluk. Neyseki öyle böyle ailece güzel bir gece geçirdik. Hi ho ho!

Yeni yıl gecesinden bir gün önce kızlar uyuduktan hemen sonra cupcakeleri ve kurabiyeleri yaptım. Son gün koşuşturma arasında uğraşmak istemedim. Aslında gündüz yapıp kızlarla süslemek istiyordum ama olmadı. Bizde annem ile birlikte masaya oturup ağaç şeklindeki kurabiyeleri süsledik. Annemin yeteneği beni şaşırttı. Daha önce onu bir şey süslerken görmediğimden neler yapabildiğini ve yapabileceğini bilmiyordum ama süslemelerini o kadar çok beğendim ki! Bu sayede yeni yıl öncesi annem hakkında bir şey öğrenmiş oldum :)




     Gün içinde sürekli 'bu senede çerçeveleri asamadık' diye Kenan'a söylenip durdum. 1 senedir salon duvarlarına çerçeve asmayı planlayıp durdum. Bari yeniyıldan önce asalım 2017'ye sarkmasın demiştim ama sarktı işte. Hesapta asacaktık ama Kenan'ın ayağı sakatlanınca bir tanesini bile asamadık. İlk raptiyeyle! asmak istedi. Ben sağlam olmaz diye istemedim. Tartar mı tartmaz mı diye çerçeveleri görmek istedi. Bende çıkardım hepsini yere koydum. Başka şeylere dalınca da çerçeveler öyle yerde kaldı. O an ne taşıyordum hatırlamıyorum ama çerçeveleri unuttuğumdan bir tanesinin üstüne bastım. Sonuç bu. Daha asılamadan camı kırılan çerçeve. İşin tuhafı bir kaç ay önce de çerçeveleri çıkarmıştık ve bir tanesi daha kırılmıştı. Böyle giderse asamadan tüm çerçeveler asılmayacak hale gelecek. Ha ha ha!  Neyseki bu durum moralimi bozmadı. Batıl inanç devreye girdi ve 'oh tüm kötülükler gitti' diyebildim :)


Yatmadan önce tüm hediyeleri ağacın altına koydum. Etrafı topladım, düzenledim. Tatlılarımızı hazırladım. Kenan'da hindimizi sosa yatırdı. Saat 12'yi biraz geçtiğinde artık yataklamıza yatabildik. Ben uyuyabildim mi dersiniz. Uyuyamadım. Neden bilmiyorum ama son zamanlarda ciddi uyku sorunum var. Çok yorgun olduğumdan mıdır nedir gece yatağa yatıp uyumaya çalışıyorum fakat saatlerce bir sağa bir sola dönüyor ancak uyuyamıyorum. Ah gece uykusu uyumadığım zamanda kendimi çok ama çok yorgun hissediyorum. Umarım bu durum bir an önce düzelir. 


Yeni yıl günü uykularından uyanan minik kurabiyelerim hediyelerini  gördüklerinde hediyelerinin yanlarına koşup açmaya başladılar. Belinda nerdeyse 1 aydır bu günü bekliyordu. Heyecandan uyuyamıyordu kıyamam :) Ben de heyecanlıydım. Bu güne ait en çok sevdiğim şey yeni yıl hediyelerini açmak! 






Bir süre yeni oyuncaklarıyla oynayan minik Devin daha fazla dayanamadı ve öğle uykusu için odasına gitti. Bu esnada Belinda' da yeni puzzle'ını yapmaya başladı. Yok yok yapamadı bize yaptırdı :) Bir kaç parça birleştirdi fakat puzzle biraz zordu. 3 kişi zor yaptık. Başta bu yaşına uygun değil ondan diye Kenan'la konuşuyorduk ki sonra kutunun üzerine bir baktım 3 yaş ve üzeri yazıyor. 3 Yaş ve üzeri mi! Şaka mı bu! :)







Devin'nin uyanmasının ardından kızları pijama modundan çıkardım. Onlara bir film açıp yanlarına da atıştırmalık koydum. Bu sayede biz de yemek hazırlıklarına başlayabildik. Yemek hazırlığımızı tamamlamaya yakın biz de hazırlandık.  



Bu sene yılbaşı soframızda her sene olduğu gibi hindimiz vardı. Hindinin yanında yapılacak her şeyin çok basit ve lezzetli olmasını istedim. İyikide menüyü bu şekilde hazırlamışım. Hayatımda en çok yemekten zevk aldığım yılbaşı menüsü oldu. Hafif ve doyurucu. Bezelye, salata, mısır, fındıklı brokoli, fırında maydonozlu patates... Kızlar bizim patatesten yemediğinden onlara patates kızarması yapmak zorunda kaldım :(







Yemeğin ardından tatlılarımızı yedik. Tatlı dediğimde bademli kurabiye ve çikolatalı portakallı cupcake! İki minik kurabiyem annelerinin süslediği ağaçları beğendiklerinde bir mutlu oldum ki sormayın. Anneminkini seçselerdi bozulurdum bak. Ha ha ha! 




Gecenin en komik anlarından biri Belinda ve Devin'nin havai fişekleri izlemek için arka odanın penceresine koşturup durmaları, bir diğeri de nerden bulduğunu çözemediğim rujumu Devin'nin alıp sürmesi. Nasıl öğrenmiş bilmiyorum ama aynanın karşısına geçip kocaman kız gibi dudaklarına ruju sürüp yedirdi. Ardından 'bitti' deyip, rujun kapağını kapattı sonra da ruju bırakıp ablasıyla oynamaya başladı. O kadar çok şaşırdım ki! Belinda'nın hiç böyle ilgileri olmadı ki hala ilgisi yok. 



Kızlar hediyelerini sabah erken saatlerde açmışlardı fakat biz hediyelerimizi akşama bırakmıştık. Ağacın altında hala hediye olduğunu gören Belinda ve Devin sürekli  ama sürekli hediyeleri açmak istediler. Onlar sizin değil bizim hediyelerimiz desekte gözleri hep açılmayan hediyelerdeydi. Ailece fotoğraf çekilelim diye uğraşırken yine hediyeleri açmak istediler. Bizde daha fazla dayanamadık ve hediyelerimizi açmaya başladık hemde akşam 8'de! Ailece fotoğraf çekimi de hediye açarken fotoğraf çekilmeye dönüştü. O kadar çok fotoğrafımız var ki!  Hepsi de birbirinden güzel.  




Hediyelerden bir süre sonra saat 12'ye daha gelmemişti ki daha fazla dayanamadım ve pijamalarımı giydim. O kadar çok yorgundum ki. Günün sondan bir önceki planı patlamış mısır eşliğinde film keyfi yapmaktı. Bilmiyorum içimden geçen tek şey bu olmuştu. İyiki de içimden geçmiş. Hepimize çok ama çok iyi geldi. Tüm aile lezzetli patlamış mısırla film keyfi yaptık.  Kızlara da pijamalarını giydirdik ve sütlerini içerken film seyretmelerine izin verdik. 



Konu uyku saatine gelince Devin uzun bir süre uyumayı red etti fakat bir süre sonra dayanamayacağını anlamış olacak ki uyumak istedi. Yeni yıl gecesi ikisininde ne uykusuna ne de yemeğine karışmadım. Özel bir geceydi ve serbest kalmalarına izin verdim. Devin uyudu ancak Belinda ısrarla uyumak istemiyordu her ne kadar uykusu olsa da. En sonunda o da dayanamadı ve film seyrederken uyuya kaldı. 


Gecenin tek bir etkinliği geriye kalmıştı o da havai fişekleri izlemek. Geçen sene pencereden görmeye çalışmıştım ama tam anlamıyla görememiştim. Hasta olduğumuz için de dışarı çıkamamıştık. Fakat bu sene kesinlikle dışarı çıkmak istiyordum. Nedendir bilinmez ama ben havai fişek izlemesine bayılıyorum. İzlerken garip bir heyecan ve mutluluk duyuyorum. 

Saat 12'ye yaklaşırken sakat kocam Kenan'la hazırlanıp dışarı çıktık. Kenan yürüyemediği için evden çok fazla uzaklaşmadık. Zaten çokta gerek kalmadı. Neredeyse tüm mahalle dışarı çıkmış ve kaldırımlarda havai fişek patlatıyordu. Uzun uzun seyrettik. Eve döndüğümüzde yeni yıl şampanyamızı patlattık. Muhabbet sohbet derken bizde daha fazla dayanamadık ve 1 gibi yatağımıza yattık. Ben yine bir sağa bir sola dönüp durup uyumak için uğraşsamda bu sefer şampanyadan daha kısa sürdü :) Nihayet diğer günlere nazaran daha erken uyumayı başarmıştım. 



2017'e inanılmaz güzel hediyelerle girdim.  Hediyelerimi o kadar çok beğendim ki kendi aldığım hediyeler konusunda hayal kırıklığı yaşadım. Aynı zamanda 2017'e kilo vererek girmiş oldum. Yoğun 1 ay geçirmem 3 kilo vermeme sebeb oldu. Sadece ama sadece 1 kilo daha verebilirsem Belinda'dan önceki halime geri dönmüş olacağım. Bu işin tek bir kötü tarafı oldu o da pantolonlarım çok bol gelmeye başladı. Hepsi üstümden düşer oldu. Fakat eskisinden daha enerjiğim ve kendimi daha sağlıklı hissediyorum. Sırtımdaki ağrılarımda böylece gitmiş oldu!  

2017'ye yeni blog tasarımımla girdim! Daha çok planım vardı ama ne yazık ki hepsi yetişmedi. Artık 2017'e kaldı. 

2017 yılı için garip bir şekilde umutluyum.Umarım bize sağlık, mutluluk, huzur ve şans getirir. Planlarımızı gerçekleştirmek için bize fırsat verir. Tüm dünya için barış ve mutluluk getirir. İyilikler tüm insanlığın üzerinde olur. Her yeni yılın başlamasıyla dolan ümitlerimiz umarım bu sene bizi yarı yolda bırakmaz. 

Herkesin Yeni yılı kutlu olsun ve tüm güzellikler sizinle olsun!... 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Keyifli sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum size Funda'cım <3 Blog'un yeni haline bayıldım. Sade ve sıcak olmuş! Fotoğraflarınız harika ayrıca. Çok güzelsiniz. İnşallah bu sene hastalık kimseyi yoklamaz. Keyfini çıkarırsın günlerin! Sarılıyorum kocaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Sizede sağlıklı, mutlu , huzur dolu bir yıl diliyorum. 2017 size dünyalar tatlısı bir bebek getirecek! Heyecanla bekliyorum. Sağlıklı bir bebeğin ve kolay bir doğumun olur inşallah. Çok öpüyor ve kocaman sarılıyorum! :)

      Sil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts