Liste Çılgınlarına : 22 Adet Ucretsiz Indirilebilir Listeler, Planlayıcılar ve Daha Fazlası!

Çarşamba, Ocak 18, 2017


Liste hazırlamayı sevenlerdenseniz bu yazı tam size göre şimdiden söyleyeyim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben liste hazırlamayı çok seviyorum. Alışveriş listesi, ihtiyaç listesi, günlük yapılacaklar listesi ve önemli işler listesi. Ayrıca liste dışında haftalık plan hazırlamayı da çok seviyorum. Hatta bazı aylar (çok yoğun ise ) aylık planda. Listeler ve haftalık , aylık planlar benim çok ama çok işime yarıyor ve bu yüzden hayatımın vazgeçilmezi oldular. Gün içinde aklıma gelen bir şeyi gün sonunda unutabiliyorum ama aklıma geldiği an not aldığımda asla unutma gibi bir lüksüm olmuyor ve hatırlamak için listeme ya da programıma bakmak yetiyor!

Eğer öyle ya da böyle yoğun bir hayatınız var ve yapacak çok şeyiniz var ise, unutkansanız ya da düzenli olmayı seviyorsanız sizin için seçtiğim 22 liste ve planı ve daha fazlasını seveceğinizi düşünüyorum.

Ücretsiz olarak indirebileceğiniz liste ve planları yazıcınızda bastırmanız yeterli. Ya da herhangi bir kırtasiye ya da baskıcıdan da bastırabilirsiniz.  Düzenli hayat ve unutmamak adına başlıyorum! :)


1. Günlük Planlayıcılar

Günlük planlayıcıların yanı sıra bir tane de yapılacaklar listesi ekledim. Günlük planlayıcılarda ise en çok sevdiğim şeylerden biri de su çizelgesi oldu. Benim gibi su içmekten yoksun bir insansanız plandaki bu detay her gün gözünüze gözünüze gireceğinden bir süre sonra su içmeye başlayabilirsiniz. İşe yarıyor ne diyeyim :)


İndirmek için tıklayın


İndirmek için tıklayın



İndirmek için tıklayın







İndirmek için tıklayın



2. Blog Planlayıcısı

Blog planlayıcısı! Şu sıralar en çok ihtiyacım olan şeydi. Bir oraya bir buraya not almaktansa, düzenli bir şekilde blog planlarımı yazmak çok daha güzel. Böylece bir ordan bir buradan çıkan kağıt parçalarıyla uğraşmak zorunda kalmıyorum.  Blog yazarları için yardımcı olacağını düşündüğümden internette bulduğum bu tatlı ve yararlı planları sizinle paylaşıyorum :)


İndirmek için tıklayın


İndirmek için tıklayın


İndirmek için tıklayın


3- Şifre Listeleri

Bu en çok ihtiyaç duyduğum şeylerden biriydi. Gördüğüm anda 'eveeet' dedim. İşte bu! Bir sürü yerde üyeliğiniz var ise ve her birinin şifresi farklı ise muhtemelen bir süre sonra kafanız karışacaktır. Bu listelerde işte tam bunun için!

İndirmek için tıklayın


İndirmek için tıklayın





4.Haftalık Plan Listesi

Gün gün yapılacaklar listesi hazırlamaktansa haftalık liste hazırlamayı tercih edenler için bu listeler tam size göre!

İndirmek için tıklayın



İndirmek için tıklayın

İndirmek için tıklayın


İndirmek için tıklayın

İndirmek için tıklayın


5- Tarif Kartları

Benim en çok yoksunluğunu hissettiğim şeylerden biri de tarif kartlarıydı. Beğendiğim tarifleri bir oraya bir buraya yazıyordum ve açıkçası bir araya topladığımda düzensiz görünüyorlardı. Bu kartlar daha düzenli olmamı sağlayacaklar. Tarifler sığar mı? Küçük görünüyor diye endişelenmeyin. Bastırırken boyutlarını ayarlayabileceğinizden bu sorun olmaktan kalkıyor.  Mesela kartpostal büyüklüğünde bastırabilirsiniz. Ne dersiniz? Çok tatlı değiller mi? :)


İndirmek için tıklayın




İndirmek için tıklayın


İndirmek için tıklayın


6- Telefon Listesi

Bence bir evin olmazsa olmazı. Önemli telefon numaraları listesi! Hastane, okul, doktor, polis, ambulans gibi numaraları listeye yazdığınızda hem sizin için hem de siz yokken evde bulunan kişiler için çok önemli bir şey. Numaraları yazdıktan sonra evinizin en ulaşılabilir yerine asıp herkesi de bu konuda bildirdiğinizde önemli bir durum olduğunda işe yarar ve gereksiz vakit kayıplarından korur. Ne dersiniz? Sizce de öyle değil mi?


İndirmek için tıklayın


7- Alışveriş Listesi

Veee alışveriş listesi! En çok kullandığımız şeylerden biri. Sizde alışveriş listesi kullananlardansanız bu listeyi seveceğinizi düşüyorum. İki kolondan oluşuyor. Birine almanız gerekenleri diğerine de almanız gerekenleri ama hani öyle çokta aciliyeti olmayanları yazabilirsiniz. Bu şekilde alışveriş zamanı hepsini almak ya da almamak konusunda plan yapabilirsiniz.


İndirmek için tıklayın


Ben hepsini çok ama çok sevdim. Şimdiden bir kaçını kullanmaya başladım bile!

En çok hangisini beğendiniz? İndirip kullananlar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum :)




You Might Also Like

2 yorum

  1. Ay Funda çok güzel şeyler var! Ne iyi etmişsin hepsini biraraya getirmekle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Merve'cim çok sevindim! :) hangisini daha çok sevdin bilmiyorum ama işine yaracak şeyler varsa içlerinde ne mutlu bana :D

      Sil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts