Anne Adayının İlk Anneler Günü

Salı, Mayıs 21, 2013

 



Bir anne adayının anneler günü nasıl geçer? Tabi ki gezer gezer, yer içer, tuvalete gider ve bu döngü böyle sürer gider. Ta ki yorulup 'Yoruldum. Gidelim. Uzanmam lazım' diyene kadar...

Babamın Şile yoluna dönmeden önce tabelasını gördüğü gölü keşfetmek üzere, annem, babam, ben, eşim ve minik kızımla birlikte Şile yollarına koyulduk. Orası mı, burası mı derken yol üzerinde köylülerin sattığı bir takım sebze, meyve, yumurta gibi ıvır zıvırları toplaya toplaya göle vardık. Kocaman bir göl, etrafında piknik alanları ve restoran bizi karşıladı. Biraz yürüyüş yaptık gölün etrafında. Yürüyüş esnasında ördek, kurbağa ve su yılanı da görmüş olduk. Geri dönüşe geçtiğimiz de ise bir teyze bize karpuz verdi. Böyle durumlarda acaba hamile olduğum alnımda yazıyor mu diye düşnüyorum. Sulu, lezzetli karpuzlarımızı yiye yiye geri döndük. Ardından köylülerden aldığımız çilekleri de yedik. Yedik yedik doyduk mu; doymadık. Haydi yemek yiyelim diye gittik göl kenarındaki restorana. Hiç acıkmamıştım aslında ama gözü doymayınca yiyor insan işte. Orda da bir güzel yedik, ardındanda bir demlik çay söyleyip bir güzel içtik. Baya güzel çaydı ama. Haydi kalkalım, biraz yürüyelim yediklerimizi eritelim dedik. Öyle çokta yürümedik. Resmen iki adım attık, geri döndük. Dedik Şile'ye gidelim, hem dondurma da yeriz. Bindik arabaya gittik Şile'nin merkezine. Maç nedeniyle sokaklar boş. Hava serinledi diye dondurmadan vazgeçtik. Şile bezinden elbiseler aldım karnım çıkınca giyerim diye. Normalde alıp giyeceğim elbiseler değil ama ortada kalmamak için sonra aldım gitti. Alışveriş ve gezinti bitince tatlı yiyelim dedik. Zaten ben çekirdekte yeriz diye bakkaldan koşa koşa çekirdek de aldım. Aman aç kalmayalım! Tatlımızı annemlerin orda bir işkembeci var orda yemeğe karar verdik. İşkembeci olduğuna bakmayın. Adamların her yemeği hatta tatlıları muhteşem. Bir tadına bakınca sürekli uğrak yeriniz oluyor. Mekanın sütlaçları güzel olduğundan orda yiyelim istedik. Eksik kalmamalı tabi...Üşenmedik gittik, tatlımızı da yedik. Nihayetinde eve döndük sonra.
Ee çekirdek almıştım ben. Onu da açtım yedim. Sonuç: şişmiş bir göbek, rahatsızlık had safhada.

Anneler günüm kutlu olsun!!


Karpuzum ve Ben



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts