Hamilelik ve Çatlaklar - 2

Perşembe, Mayıs 09, 2013

Daha önce hamilelik ve çatlaklar yazımda bahsettiğim naturel yağ arayışım devam etti bu hafta. Nedendir  bilinmez ama ben türkçe aramalarımda hiç bir zaman istediğim sonuca ulaşamıyorum. Genelde alakasız sayfalar çıkar karşıma ya da yetersiz bilgiler.
Organik yağ denilen ürünlerin içerik kısımları hep boş. Ben de bu nedenden dolayı aramalarımı dışarıda yapmaya karar verdim.

Aktar gezdim, eczane gezdim. Tatmin oldum mu, olamadım. Artık vazgeçip, bir sprey şişesinin içerisine zeytinyağı koyup, onu sürmeye karar vermiştim. Havaların serin olması nedeniyle biraz daha beklemem gerekiyordu; çünkü kıyafetlerim zeytinyağına bulansın istemiyordum.

Lush'tan aldığım katı yağım bittiği için, geçtiğimiz salı günü Cevahir'e gittim. Katı yağımı, bir de cildimin baya bozulmasından ötürü bir kaç ürün daha alıp çıktım. Eczane gördüm. Şansımı orda denemek istedim. İçeri  girdim, ne istiyorum bir bir anlattım. Bana gösterdikleri yağ hoşuma gitmedi. Tam çıkıyordum ki, bana Bella B marka ürünlerini gösterdiler. Tam benim istediğim gibi bir ürünmüş ve tamamen doğalmış. Aldım paketi elime içindekiler bölümünü bir uzman misali okumaya başladım. Parfüm dışında gözüme bir şey çarpmadı. Onun dışında her şey doğal gözüküyordu. Biraz tereddütlü, biraz da tatmin olmuş şekilde ürünü almaya karar verdim. Kasada aynı markanın sinek ve böcek kovucu spreyini gördüm. Beni çok sinek ısırdığından ilgimi çekti hemen. Onu da aldım.

Sinek kovucusunu kullanmaya daha var ama çatlak önleyici yağını kullanmaya başladım. Sürerken hep kıvamından dolayı, acaba doğal mı paranoyam olsa da sürmeye devam ettim. Ürün wax kıvamında. Bir parça alıyorsunuz ve istediğiniz yere uyguluyorsunuz. Yağ kıvamına geliyor hemen. Kısa sürede de cildiniz emiyor. Lush'ın katı yağına benziyor ancak daha vıcık hali. İki ürünü de karnıma sürmeye devam edeceğim ve başka bir ürün de almayı artık düşünmüyorum. Olmadı zeytinyağına başlar, süreci tamamlarım.

İşte yeni Bella B ürünlerim

Çatlak Önleyici Yağ

Sinek ve Böcek Kovucu




You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts