Geri Sayım : 19. Hafta

Cuma, Mayıs 10, 2013


19. Haftamın sonlarında olduğumu düşünürsek 40 haftalık sürecimin yarısını tamamlamış bulunuyorum.

Hissedemediğim kıpırtıları artık hissediyorum. 14. haftamda minik elektrik çarpması olarak hissettiğim kıpırdanmaları daha sonra suyun içerisinde oluşan dalga misaline dönüştü. Şimdilerde ise  sanki kalp atışı gibi...

Aldığım fazladan iki kilomu verdim. Böylece altıncı ayımın sonuna kadar kalmayı hedeflediğim kilomdayım. Ancak güne güzel başlayıp gün sonunda yiyecek konusunda sapıtıyorum. Genelde eve sokulan abur cuburlar buna sebep oluyor. Dayanamıyor, bende yiyeceğim diyip atlıyorum üstüne ne varsa. Az önce olduğu gibi mesela. Ne kadar bilsemde cipsin zararlı olduğunu dayanamadım yedim ve şu anda patlayacak gibiyim. Nefes alıp vermelerim bile değişti. Yeniden bunun son olduğunu söyleyerek, yarın yeme düzenime temiz bir sayfa açacağım diyip, kendime söz verdim.

Geçen haftadan beri her gün dışarıda bir oraya bir buraya koşturmaktan yorgun düştüm. Özellikle şu son üç gündür kendime gelemiyorum. Dinlenmek içinde vaktim yok ne yazık ki. Yarın öğlen sıralarında başlayacak koşuşturmam akşam saatlerine kadar devam edecek. Ertesi gün ise anneler günü olduğu için yine dışarıda olacağım. Sonraki gün doktor koşuşturmam var. Triodimin kontrol vakti geldi. Umarım herhangi bir terslik çıkmaz. Perşembe gününe kadar evde olamayacağım. Bu sebepten dolayı da dinlenmeme daha var gibi gözüküyor. Aslında evde kalsam ne olacak ki. Evde bir yığın iş beni bekliyor!

Çok yorgunum...


You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts