Geri Sayım : 18. Hafta

Cuma, Mayıs 03, 2013



18. haftamın içerisindeyim. Giderek genişliyorum. Karnım öne doğru yol almakla meşgul. Bu durumdan hoşnut muyum? Değilim...

İştahım normal durumda ama buna rağmen nasıl oluyorsa ufak ufak kilo almaya devam ediyorum. Demir hapımı aç karnına aldığım günden beri mide bulantılarım geçti. Enerjim geçen hafta sonu ve bu hafta başına göre daha iyi. Yine de eskisine göre daha çabuk yoruluyorum.

Kızımın hiç bir hareketini hissettmedim bu hafta. 14. haftam ve sonrasında hissettiğim o garip titreşimlerin hiç birini bu hafta yoktu. İster istemez orda neler oluyor acaba? Herşey yolunda mı? diye sorgulasam da çok üstünde durmadım. Bir çok yerde 20. 21. haftaları beklememiz gerektiği yazıyordu, bende bekliyorum bakalım.

Hamileliğin 4. ayından itibaren (doktorumun tavsiyesiydi) düzenli bir şekilde pilates yapmayı istiyordum ancak düzeni bir türlü oturtamamıştım. Neyseki  iki haftadan beri başladım yapmaya. Ebru Şallı'ın Hamilelikte Pilates Dvdsini aldım ve şu ana kadar on kez yapabildim.

Dersler 1:30 saat sürüyor ve ders bitiminde kendimi inanılmaz iyi hissediyorum. Yürüyüşlere çıkan biri değilim. Amaçsızca yürüme işine bir türlü alışamadım. Aslında amaç sağlık için yürümek olsada, bana yine de bir garip geliyor. Yürüyüş arkadaşım olsa yürürüm ama tek başına sıkıcı bir iş. O  yüzden bende evde pilates yapıp bütün ağrılarımdan kurtuluyor, kendimi daha enerjik hissediyorum.  Bu hafta dört kez yaptım. Amacım kendimi iyi hissettiğim sürece her gün yapmak.

Hamileliğimin yarısına gelmeme çok az kaldı. Açıkçası bu sürecin bir an önce bitmesini istiyorum. Böyle gün saymak bana stresli geliyor. Son üç ayıma yaklaştıkça gerilmeye başlıyorum sanırım. Herşey belirsiz ve belirsizliklerden hoşlanmıyorum. Bir yandan da kızımı merak ediyorum. Karşılaşacağımız güne ışınlanıp bütün o doğum sürecinden kurtulup, bebeğimi kucağıma alıp, bitti demek istiyorum...

Bunları düşündükçe bir garip oluyorum. O yüzden daha fazla uzatmayayım...Doğum stresi olsa gerek...
Benim gibi doğum stresi yaşayıpta, doğum yapan var mı çok merak ediyorum.



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts