Yeni Bir Haftaya Başlarken...

Salı, Nisan 30, 2013

Yorgunluk ve ağrılar insanı gerçekten zorluyor. Yapacak o kadar işim var ve birikti ki... Günlük işlerimin yarısını bitiremeden yorgun düşüyorum. Bu yüzden de keçi boynuzu pekmezime günde bir kaşık alarak devam ediyorum.

Düne göre bugün daha iyi gibiyim. Yetiştirmem gereken işleri bir kağıda döktüm yetmedi, başka bir kağıda devam etmek zorunda kaldım. Şimdiden nasıl gözümde büyüdü bir bilseniz.

Evimizde ise bitmek bilmeyen bir tadilat süreci devam ediyor. Yaklaşık üç yıldır biz bittik ev bir türlü bitmedi. Evde herşey heryerde. Çoğuda benim ıvır zıvırlarım. Bir düzen olsa yerleri belli olsa hemen toplanacaklar ama onlar bana bakıyor ben onlara. Nereye koyacağımı bir türlü bilemiyorum. O kadar çok sıkıldım ki bu durumdan. Şeytan kaldır at hepsini kurtul rahatla diyor.

Ev tadilatımıza bir de kızımızın odası eklendi. Evimiz tek odalı, iki salonlu. O yüzden de alt kattaki salonu bebek odası yapmaya karar verdik. Mutfak salon bir olduğu için mecburen ayırmamız gerekiyor alanı duvarla. Şimdiden sıkıntısı bastı bana. Yayıntısı, boyası badanası, masrafı... beni gerdi. Bir de kızımızın eşyaları odaya yerleşmek için sırasını bekliyor etrafta...

Evet, kızımınızın hemen hemen herşeyini aldık. Mobilya olarak bir tek yatağı kaldı. Tabi ufak tefek şeylerde...Emzik, biberon gibi... Bir çok kişiye erken gelebilir ama ben indirim gördüğümde düşünmeden alırım. Bir kaç ay sonra zaten alacağım şeylere fazladan para vermek istemem. Aldığımız ürünlerden şu ana kadar 1000 liradan fazla kar yaptık bile! En çok bebek arabası setinden yaptık. %70 indirimle...

Bir an önce herşey bitsin ve kızımın odasını yavaş yavaş, zevk ala ala yerleştireyim istiyorum. Tatile de gitmek istiyorum. Şimdiden bu sıcaklar beni boğdu...

Bu arada zaman çabuk geçti ve yarın resim kursum başlıyor. 1 Mayısta Taksim'e gitmek ne kadar akıl karı bilinmez ama akşam saatlerinde olduğundan içimi rahat tutmaya çalışıyorum. Hafta sonunda ise eşimin doğum günü var. Onun içinde bir şeyler düşünmem lazım.

Pikniğe gidiyoruz!

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts