Blogumun Çıkış Hikayesi

Pazar, Nisan 21, 2013

Uzun zamandan beri bir günlük tutmak istemişimdir ama bir şekilde o ya da bu sebebten dolayı bir türlü beceremedim. Hatırlıyorum da en son liseye giderken düzenli bir şekilde günlük tutmuşumdur. Girişimlerim oldu zaman zaman evet ama ya bir iki satır karalamış ya da yazacak bir şey bulamamışımdır. Liseyi bitireli 12 sene olduğunu düşünürsek şu an yazabiliyor olmak beni heyecanladırıyor. Bir de internette yazıyorum!

Neden şimdi peki. Kısaca özetlemek gerekirse başlamamın en büyük sebebi hamileliğimdir. İlk başlarda bir deftere hamilelik günlüğü tutmaya karar vermiştim. Gayette güzel gidiyordum hani...ama bir takım üzücü durumlar yaşayınca günlüğü tutmayı bıraktım. Şu an herşey güzel gidiyor ve ben çoçuğuma güzel bir anı kalması dileğiyle tekrardan günlük tutmak istedim.

İnternet üzerinde dolaşırken bir çok annenin ya da anne adayının hamilelik bloglarını gördüm. Açıkçası çok hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim. Diğer  bir yandan da kişisel günlük bloglarını da çok beğeniyordum. Sonuç olarak ben ikisinin karışımı olsun hemde bana bir uğraş olsun istedim.

Blogumun ismini oluşturma konusunda biraz zorlandım. En kötü olduğum konulardan biridir bu. Hep ismi ne olacak sorusunda tıkanıp kalmışımdır. Kimileri değişik orjinal isimler ortaya atar ya kalırsınız hani nerden aklına geldi diye düşünürsünüz. Bazen anlamını bile çözemediğiniz garip sözcüklerden oluşur...İşte ben o kişilerden olamadım hiç. Benim günlüğüm olacaktı orası kesindi de bir şey daha olmalı ama ne diye düşünmeye başladım. Minik kelimesi geldi aklıma. Bu Minik kelimesinin benim bir parçam olduğunu hissettim açıkçası. Bunun bir çok sebebi vardı. Soyadımın Küçük olmasından dolayı hep küçük minik ufacık tabirleri çoçukluğumda arkadaşlarım tarafından söylenirdi bana. Benimde nedense hoşuma giderdi. Annemin ne zaman büyüyeceksin kızım diye bana yıllardır hafif sitemsi lafları, yaşıtlarımla değil de hep kendimden yaşça küçük bir çevre oluşturmuş olmam, oyun hamuru, şu baloncuk yapan üflemeli şeyden ( adı her ne ise)... saymiyim en iyisi düşündümde çok uzayacak bu liste. Kısacası çocuksu bir yapım var evet kabul ediyorum. Sonuç olarak minik kelimesi çok uygun diye düşündüm. İsme karar verdim, blog temasıyla biraz oynadım ve blogum hazırdı.

BENİM MİNİK GÜNLÜĞÜM :)

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts