Geri Sayım : 16. Hafta

Pazartesi, Nisan 29, 2013




16 haftam çok rahat geçti. Arada bir boyun ağrıları çektim. Mide bulantılarım da en sonunda geçti. Bu yüzden de iştahım normale döndü.

Gariptir ki internette bir çok anne adayının ilk aylarda mide bulantıları yüzünden pek bir şey yiyemediklerini hatta bu yüzden kilo verdiklerini okudum. Benim mide bulantılarım çok şiddetli olmadı hatta hiç kusmadım ama midem bulandıkça yemek yedim. Hatta kimi günler 15-20 dk da bir bir şeyler yedim.

Yediklerimin hemen hemen hepsi karbonhidrat ağırlıklıydı. Midemi bastırsın diye ekmek, (normal şartlarda kahvaltı dışında ekmek yemezdim.)  makarna, pizza, mantı... kısacası hamur işlerinden başka bir şey yiyemedim.  Yerken bulantım geçiyor ancak 15-20 dk sonra yeniden bulanmaya başladığında yeniden yemek yiyordum. İşe yarar tüm besinleri gördüğüm anda ise midem bulanıyordu. Bende ilk üç ayımda tam 6 kilo aldım.

Hamileliğimin başında 62 kilo ile doğum yapmayı planlamıştım ancak bu şu an imkansız gibi duruyor.
Yine de elimden geldiğince protein ağırlıklı beslenmeye olabildiğince az kilo almaya çalışıyorum.  Mümkün olur mu ileriki zamanlarda göreceğiz.

Doktorumla hala doğum hakkında konuşmadım. Sanırım bunu en yakın zamanda yapmam gerekiyor çünkü bana göre özel olmayan ama sisteme göre özel sayılacak bazı isteklerim var. Hastanenin ya da doktorumun bu konudaki fikirlerini de merak ediyorum.

Bazen düşünüyorum da neden Türkiye'de bir çok şey lüks kapsamında. Çok basit bir şey istediğniz zaman sanki altın varaklarda süt banyosu istiyormuşsunuz gibi muamele görüyor , utanmadan bir de sizden astronomik paralar istiyorlar. Ben bunu hiç anlayamadım, anlayamayacağım da...



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts