Hastane Çantam!

Pazartesi, Haziran 22, 2015


Hala ufak tefek eksiklerim olsa da hastane çantamı en sonunda hazırladım! 38. haftamın bitmesine bir gün kala çantamı hazırlayıp blog yazımı girmiş olmaktan büyük mutluluk duyuyorum ha ha ha! 



Hastane çantası hazırlamak için ilk çantaya ihtiyaç olduğundan haliyle çanta arayışı içine girmiş oldum. Vaktimin azalmış olmasından dolayı hızlı olmam gerekiyordu. Ollie and Nic çantayı gördüğüm ilk anda sevdim. Aradığım özelliklere sahip ve kullanışlı olması bana cazip geldi ve hiç düşünmeden almış oldum. İlk doğumumda orta boy valizle gitmiştim ve gereksiz büyük ayrıca kullanışsız gelmişti bana.

Benim ve bebeğin  kıyafetlerinin bulunduğu çanta, makyaj çantası ve bakım çantası olmak üzere 3 çanta hazırladım. Bakım çantasının içerisine makyaj çantamıda koyabildiğimden taşıcağım iki çanta var aslında.


Havaların değişken olmasından dolayı hem kalın hem ince bir sürü bebek kıyafeti koydum. Sadece kalınlık konusunda değil beden konusunda da kararsız kaldım. Neden mi? En son kontrolümde bebeğin neredeyse 3500 kg ve boyununda 52 cm in üzerinde çıkması çantaya koyduğum 50 cm lik kıyafetler üzerinde yeniden düşünmeme sebeb oldu. En son kararsızlığım - nasıl karar verebilirim ki! - beni 'Koy hepsini boşver!' dedirtti. İşte bebek için yanıma aldıklarım.

Bebek İçin

Bebek Battaniyesi
Havlu ve Kese
Muslin Kumaşından  Kundak
Huggies Yeni Doğan Bebek Bezi
Babe Pişik Kremi
Tırnak Makası
Büyük Boy Pamuk - altını silmek için -
3 adet çorap
2 Adet Burp Cloths - Türkçesini bilemedim -
1 Hırka
3 Adet Şapka
2 Adet Tulum
5 Adet Alt Üst Takım
1 Adet Bebek Geceliği
5 Adet Uzun Kollu Atlet
2 Adet Kısa Kollu Atlet
1 Adet T-shirt 
1 Adet Tayt



Benim İçin 

Havlu
Hastane Çıkışı Kıyafeti
2 Adet Çorap
4 Adet Hamile Kilodu
3 Adet Emzirme Sütyeni
1 Sabahlık
1 Gecelik
2 Adet Pijama Takımı
2 Paket Ped
Az Sayıda Göğüs Pedi
Terlik -fotoğrafta yok -
Telefon Şarjı
Fotoğraf Makinası ve Şarjı


Ne zaman doğuma gideceğimi bilmediğimden ve doğum anında koymayı unuturum düşüncesiyle lazım olan şeylerin seyehat boyunu ya da yenisi almaya karar verdim. Böylece sürekli her kullanmam gerektiğinde koyup çıkarmak zorunda kalmamış oldum.  Tabi aynı şeyi makyaj çantam için söyleyemeyeceğim. 


Bakım Çantam

Diş Fırçası
Diş Macunu 
Kulak Çöpü
Şampuan
Yüz Temizleme Jeli
Duş Jeli
Duş Lifi
Makyaj Temizleme Mendili
Saç Spreyi
Vücud Kremi
Mustela Göğüs Ucu Kremi
Yüz Nemlendiricisi - fotoğrafta yok -
El Kremi - fotoğrafta yok -
Saç Lastiği Ve Bir Kaç Adet Tel Toka - fotoğrafta yok -  
Ayna
Tarak
Saç Kurutma Makinası
Sakız
Yedek Fotoğraf Makinası Kartları
Kirli Poşeti
Törpü - fotoğrafta yok -

Makyaj Çantamda ise fondotenim, pudram, makyaj fırçalarım, allığım, rujum, dudak nemlendiricim, far paletim, rimelim ve göz kalemim olacak.  


Aklıma gelen ve çantama koyduklarım bunlar fakat son dakikada unuttuğum ve ekleyeceğim bir şey çıkarmı bilmiyorum. Sizlerde tecrübelerinize dayanarak eklemek istediğiniz bir şeyler var ise yazmaktan çekinmeyin.  Ne koyacağını bilemeyen ve ilk kez anne olacaklara yardımım dokunduysa ne mutlu bana! 

Herkese İyi Geceler!




You Might Also Like

5 yorum

  1. Kolay bir doğum olur inşallah:) Benim henüz tecrübem yok ama duyduğum kadarı ile Lierac göğüs ucu kremi, silmeden de bebek emzirilebiliyormuş. Sadece anımsatmak istedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim! Bahsettiğiniz markanın kremini bilmiyorum, kullanmadım ama Mustela nın kreminide silmeden kullanabiliyorsunuz. Belinda'nın doğumundan sonra kullanmıştım ve bana iyi gelmiş, şikayetlerimi yok etmişti. Yorumunuz için teşekkür ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
  2. Merhaba Funda hanım, 2.bebeğiniz hayırlı olsun, sağlıkla, güzellikle kucağınıza alırsınız inşaallah:)) benim size bir kac sorum olacak, Belinda nın İstanbuldaki doktorunu ve reflüsü ile ilgili yaşamış olduğunuz deneyimler (ek gıdaya geçiş, kullandığınız mamalar, kusmanı azaltmak için uyguladığınız yöntemler gibi) ile ilgili sizden bilgi almak istiyorum, bana mail adresinizi mail atabilirseniz çok menun olurum. 3.5 aylık bebeğim var, nasipse temmuzun 2. De 4 aylık olacak, bize yaşamış olduğumuz şehirdeki doktoromuz kusmalarımdan dolayı fizyolojik reflü teşhisini koymuştu 1 aylık kontrolümüzde, Belinda nın bütün süreçlerini yapmış olduğunuz paylaşımlardan birçok kez okudum, ama biraz bilgi almak istiyorum, eğer bana dönüş yapabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Pakize Hanım. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Alerji, reflu ve kolik hem bebek için hem de aile bireyleri için inanılmaz zor ve yorucu bir süreç. Koliği 3. ayı dolduğunda, gaz çıkarabilmesini 7. ayında, reflusunu 13 aylık olduğunda alerjisinini de 16 aylık olduğunda atlatmış olduk. Herşeye çok dikkat edilmesi ve üzerine gidilmemesi gerekiyor. Bu sürecin bize bıraktığı en kötü şey ise yemek yeme sorunu oldu maalesef... Mail adresinize doktorun ismini ve yazmış olduğunuz soruların cevaplarını yazıyorum. Başka bir sorunuz olursa deneyimlerim doğrultusunda yardımcı olmaya çalışırım. Şimdiden geçmiş olsun.

      Sil
  3. pakizetekel@gmail.com mail adresim

    YanıtlaSil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts