Sonbahar!

Çarşamba, Kasım 02, 2016


Herkese merhaba! Geçen yıl sonbaharda sarıya boyanmış şehrin fotoğraflarını çekmek çok istemiştim. Her yer o kadar güzel görünüyordu ki! Tablo gibi! Fakat hastalıklarla uğraşmıştık -sanırım Belinda hastalanmıştı- ve istediğim çekimleri yapamamıştım. O iyileştiğinde cadılar bayramı günü bir kaç kare çekim yapabilmiştim. Sonra şunu dediğimi hatırlıyorum. Pekala bu sene olmadı ama seneye kesinlikle iyi organize olup bu eşsiz güzellikteki doğayı ve kızlarımı fotoğraflayacağım. Fakat ne oldu dersiniz bu sefer de ben hastalandım :( Bu sene büyük parklara gidecektik güya ama olmadı. Yapraklar ilk güzelliğini kaybetmeye başladı hatta bir çok ağaçta yaprak bile kalmadı. Bu duruma çok üzülüyordum. 

Geçtiğimiz Cumartesi yiyecek alışverişi yapmamız gerekiyordu. Aslında hiç halim yoktu ve kulağım da çok ağrıyordu fakat temiz hava almalıydım ayrıca Halloween gününe  özel cupcake için malzeme bakmalıydım. Bu yüzden ben de markete gitmeye karar verdim. Gerçi cupcake yerine muffin yaptık :) Tam kapıdan çıkarken fotoğraf makinamı alayım belki bir iki bir şey çekerim dedim ve iyikide makinamı yanıma almışım! Hiç yoktan iyidir dediğim bir kaç kare yakalamış oldum! İşte alışveriş yolunda kızlar ve sonbahar fotoğrafları :)  ve son olarakta bir kaç poz kaldı bir tane de senin olsun düşüncesiyle Kenan'ın çektiği ben! 

Sonbaharı çok seviyorum! Ya siz?


















Bu mini fotoğraf çekimi bile beni kendime getirdi, moralimi düzeltti ve kendimi çok mutlu ve heyecanlı hissettim. Ne yapayım. Fotoğraf çekmeyi ve blog yazmayı seviyorum. İkisini de yapabildiğimde keyfime diyecek yoktur :) 

Peki siz hangi mevsimin fotoğraflarını seviyorsunuz? Beni bilgilendirin lütfen. Benimkiler sonbahar ve yaz! 

Herkese sonsuz sevgiler!...




You Might Also Like

1 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts