Yeni Yıl Çekilişi! Paperchase!

Salı, Kasım 29, 2016


Herkese merhaba! Yine bir çekiliş ile karşınızdayım! Yeni yıl çekilişime hoşgeldiniz ha ha ha! Ya da ho ho ho! mu demeliydim :)

Açıkçası ne hediye edeceğim konusunda çok karasız kaldım. Bir ajanda hediye etmek istiyordum. Bunun sebebi ajanda benim vazgeçilmezim olduğundan sanırım :) Sonra dedim ki kalemde olsun. Ajanda ve kalem harika! diye düşündüm. Fakat nedense eksikmiş gibi geldi. Dedim kışın çay içilir kahve içilir. Bir bardakta mı koysam yanına dedim. Derken iş büyüdü birde çaydanlık eklendi. Dahada olayı büyütüp battaniyeye kadar gidebilirdim ama durdum :) 4 parçadan oluşan yılbaşı hediye setimi ise çok ama çok sevdiğim Paperchase mağazasından oluşturdum. Umarım beğenmişsinizdir ve sizin olmasını istiyorsunuzdur. Eğer öyle ise katılım şartlarına hemen göz atın derim ben!






Paperchase hediye seti 4 parçadan oluşmakta

- 2017 Ajanda

- Kalem

- Fincan

- Çaydanlık



Paperchase hediye çekilişi katılım şartları ise şöyle

- Türkiye sınırları içerisinde yaşamak

- Beni blogumdan ve Instagram hesabımdan takip etmek

- Facebook blog sayfamdan takip etmek  +1

- Instagram hesabımda yayınladığım çekiliş fotoğrafını #benimminikgunlugum  #cekilis hastagleri ile paylaşmak +1

- Instagram hesabımda yayınladığım çekiliş fotoğrafının altına en az 3 arkadaşınızı eklemek +1

hak kazandıracaktır.

- Bu yazının altındaki yorum kısmına adınızı ve soy adınızı yazarak eğer instagram ve facebook hesaplarınızdaki isminiz farklı ise onu da belirterek 'katılıyorum' yazmanız yeterli :)

Çekiliş süresi 25 Aralık 2016 Pazar günü saat 12'de (Türkiye saati ile ) son bulacaktır.  

Çekiliş sonucunu hem blogumdan hem de Instagram hesabımdan duyuracağım.

3 gün içerisinde çekilişi kazanan kişiden yanıt alamazsam hediyeler yedek talihlinin olacaktır.

Umarım hediyeleri beğenmişsinizdir.

Takipte kalın :)

Herkese iyi geceler!

Paperchase sitesine göz atmak isterseniz tıklayın

You Might Also Like

26 yorum

  1. Merhabalar Çekilişinize katılıyorum hediyeler Çok güzel🤗 facebook hesabım yoktur instagram hesabım ise @nurfat78 keyifle sonucunu bekliyor olacağım hoscakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Çekiliş kurallarından biri beni blogumdan takip etmek. Baktım ama isminizi göremedim. Başka bir isim mi kullanıyorsunuz? Beni bilgilendirirseniz sevinirim. Aksi halde çekilişe isminizi yazamayacağım :(

      Sil
  2. Hülya Çakır - Katılıyorum 🍀

    YanıtlaSil
  3. Face dahil her yerden katıldım. Sevgiler :) Betül Küçük

    YanıtlaSil
  4. Merhaba çekilişe katıldım. Facebook ve instagram hesabım (@portobello_cadisi) Portobello cadısı. Hediyeler çok minnoş. Herkese bol şans...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba! çekiliş kurallarından biri beni blogumdan takip etmek. Fakat isminizi göremedim :(

      Sil
  5. Facebook ve instagrmdan katıldm bol şans herkese Melda Ekinil

    YanıtlaSil
  6. +1 güneş Ülker hehe ��

    YanıtlaSil
  7. Bütün şartlar ve katılımlar tamam, boş şans diliyorum kendime 👻

    YanıtlaSil
  8. Hediyeler harikaaa <3 Dilerim bu sefer ben kazanırım. Evet, katılıyorum ^ _ ^

    YanıtlaSil
  9. katılıyorum. bu seferki hediyeler çok tatlış <3

    YanıtlaSil
  10. Bu sefer benim olacak katıldım gitti :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Faceten takipteyim: tuğba çiftci ongn
    instadan takipteyim: adige_ongn
    blogunuzu takipteyim: tugba çiftci

    adyghe-kizi01@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. merhaba:)
    nestii_ff olarak instagramdan takipteyim.
    nestinemaa ff olarak da blogu izliyorum.
    mail:calikekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. merhaba:)

    gfc: kirpik kiz

    https://www.facebook.com/kirpikkiz

    https://www.instagram.com/kirpikkiz/

    https://www.instagram.com/p/BOB6SStBpWR/?taken-by=kirpikkiz

    etiketleme yaptım :)

    aysun yıldırım kirpikkiz@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Katılıyoruuum ❤️ feysbuk artı birimle 😬

    YanıtlaSil
  15. Ben de tekrar tekrar tekrar katılıyorum 😍😍

    YanıtlaSil
  16. selam ben de şansımı deniyorum bakalım ^_^ gfc adım Tuğçe Y. instagram adım: tucininbiri paylaştım: https://www.instagram.com/p/BORokVKDenq/?taken-by=tucininbiri ve etiketledim. umarım şanslı günümdür ^_^ mailim; bengeldimki@gmail.com iyi yıllar herkese^_^

    YanıtlaSil
  17. Merhaba �� Facebookda könül ibrahimova���� instagramda ftmbrhml olarak takıbe alıb resmı paylasıb 3 arkadasımı etıketledım ve blogda fatıma ıbrahımlı olarak takıbe aldım sızı; gönül ibrahimova ismim; ftmbrhml11@gmail.com severek katıldım🎁💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Sizi instagramda bulamadım. Hesabınız gizli olabilir mi acaba? ondan görmemiş olabilir miyim bilemedim. sizi kesinlikle instagramda göremiyorum :(

      Sil
  18. Bende katılıyorum @annesininzuzusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba! Çekiliş katılım şartları blog ve instagram hesabımı takip etmek. Fakat ben sizi iki yerde de göremedim. Farklı bir isim mi kullanıyorsunuz?

      Sil
  19. katılıyorum.Hasret Gönenç https://www.instagram.com/hasretgonenc/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Katılım şartlarından biri beni blogumdan takip etmek. Fakat takipçi listemde sizi göremedim. Farklı bir isim kullanıyorsanız beni bilgilendirirseniz sevinirim. Aksi halde çekiliş listesine adınızı yazamayacağım :(

      Sil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts