Belinda'nın İlk Saç Kesimi!

Pazar, Şubat 05, 2017



Aman Tanrım! Bunu yaptığıma hala inanamıyorum! 

Belinda'nın doğduğundan beri hiç kesmediğimiz saçları bu zamana kadar inanılmaz uzamıştı. Kıvırcık saçlı olduğundan sadece banyo esnasında ve tararken ne kadar uzamış olduğunu görebiliyorduk. Açıkçası hiç bir zaman saçlarını kesme taraftarı olmadım ve Kenan saçlarını keselim bence dediği her an ona karşı çıkan kişi oldum. Minik lülelerini kesmeye yüreğim dayanmıyordu ancak uzun ve kıvırcık saçların getirdiği zorluklara da bir son vermem gerekiyordu. 


Belinda'nın saçlarını artık sadece banyo sonrasında tarayabiliyordum. O da zorla. O kadar çok canı acıyordu ve ağlıyordu ki! Tüm saç açıcı spreye rağmen canının acısı geçmiyordu. Dolanan saçları açmak zor zaten bir de kıvırcık olması işi iyice zorlaştırıyordu.  E bir de kafasını bir sağa bir sola çevirdikçe iş çığırından çıkıyordu. Her seferinde, her gün saçları tarasak böyle dolanmaz desemde hiç bir zaman bunu yapamayacağımızı anlamaya başlamıştım. Belinda tarak gördüğünde saçları taramıcaaaz! diye itiraz eden bir kız olmuştu. 

Bir sabah kahvaltıdan sonra Kenan'a hazır mısın diye sordum. Haliyle neye hazır mıyım diye sordu :) Belinda'nın saçlarını keseceğiz dedim. Bilmiyorum ama o an yapmasaydım bilmiyorum bir sonraki isteğim ne zaman olurdu. Saç makasını ve tarağı almaya gittiğimde inanılmaz heyecanlıydım. Yapacağım şey için kendimi emin hissetmiyordum ve nedendir bilinmez Belinda'nın saçlarıyla duygusal bir bağ kurmuştum. Fakat göz ardı edemeyeceğim bir gerçek vardı. O da Belinda'nın saçları yüzünden çok acı çektiği ve ağladığı. 

Belinda'yı sandalyesine oturtup ona Belinda saçlarını keselim mi diye sorduğumda bana keselim dedi. Emin misin diye sordum bana evet dedi. Gözleri kocaman oldu ve gülümsüyordu. Aynı zamanda da heyecanlıydı. Ben de heyecanlıydım :) 

Hayatımda hiç kıvırcık saç kesmemiştim bu yüzden fazla kısa kesmek istemiyordum. Makası saçlarına vurup kesmeye başladıktan sonra kıpır kıpır yerinde durmamaya başladı. Merak ediyordu ve görmeye çalışıyordu. Çareyi telefonda balık belgeseli açıp ona izlettirmekte bulduk :)




Saçlarını ellerimde gördüğünde bu kadar sevineceğini ve mutlu olacağını tahmin etmezdim. Kesim bittiğinde ise kendisini aynada gördüğünde çok ama çok beğendi! Çok mutluydu ve mutluluktan hoplayıp zıplayıp durdu.  




Ben de çok ama çok beğendim ve kendime neden bu kadar beklediğimi sorup durdum. Artık saçlarını taramak çok kolay. Canı acımıyor, ağlamıyor. Bir saç kesiminden ailece mutlu çıktık :)


Ne dersiniz sizce de daha güzel değil mi? 

Herkese Sevgiler!...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts