Sevgililer Günü Çekiliş Sonucu!

Pazar, Şubat 12, 2017


Blogumda bir çekilişimi daha gerçekleştirmiş oldum. Öncelikle katılan herkese çok ama çok teşekkür ederim. Çekilişe katılanlar veya daha sonraki çekilişlerime katılacak olanlar lütfen ama lütfen çekiliş şartlarını iyi okuyun. Diğer çekilişlerimde yaşadığım sorunu bu seferkinde de yaşadım. 3 ana şartı eksiksiz yerine getirmeyenler oldu ve maalesef onların isimlerini listeye yazamadım. Bu üzüntümü dile getirdikten sonra artık kazananın ismini açıklayabilirim!

Kazanan : Betül Küçük

Yedek Tahlihli : Aynur Demir


Betül Küçük tebrik ederim! Adres bilgilerin için bekliyorum :)

Bir sonraki çekilişlerim için takipte kalın. Herkese iyi geceler! :)

You Might Also Like

1 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts