Bumbo Koltuk

Pazartesi, Aralık 30, 2013



Bizim kızın mama sonrası gelişimleri devam ederken, son iki gündür oturmaya çalışıyor. O kadar şaşırıyorum ki! Ana kucağında iki gün önce öyle yatan kız iki gündür kalkmaya çalışıyor. Düşecek, devrilecek diye korkmaya başladım resmen. Emzirme yastığım vardı ve dedim destek yapayım da minderle oturtayım oraya. Yok tatmin olmadı kızım. Gerçi ben de tatmin olmadım. Hafif yatar pozisyonda durmadı. Dik koymaya çalışıyorsunuz olmuyor. Kafasının altındaki boşluğu katladığım havlu, battaniye vs ile doldurayım dedim cık olmadı. O an aklıma bir zamanlar internette gezinirken gözüme ilişen bebek koltuğu geldi. Markasını bilmiyordum ve açıkçası bizim ülkede bulunur mu onu da bilmiyordum. Google teyzeye sordum bebek koltuğu diye sağ olsun hemen karşıma çıkardı. Ardından bir baktım ki bizde de satışı varmış! Bunu öğrenen ben soluğu Belinda'nın yanında aldım. Sana koltuk alcam, oturacaksın, çok seveceksin dedim. Bana bakıp anlıyormuş gibi mutlu mutlu güldü kerata. Ben tabi eriyorum o an. Baktım gördüm ki 3 aydan sonra kullanabiliyormuşsun. Bizimki de tam 3 aylık olmuştu ve ona bir Bumbo koltuk alabilirdim!


Bugün gittim ve aldım hemen. Hatta aldığımız gün kullandık. Gelen geçen bakıp durdu. O kadar bıcırık duruyordu ki içinde. O haline insan gülümsemeden duramıyor. Biz gülüyoruz o gülüyor, o gülüyor biz gülüyorduk...

Ben beğendim. Bakalım bizim kız ne kadar kullanacak.


You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts