Yeni Yıl 2014!

Cumartesi, Ocak 04, 2014


Yeni yıla bir başka girdik bu yıl. 2013 yılı bize minik Belinda'mızı getirdiğinden, evde çekirdek aile kıvamında geçirdik. Her yıl belirli bir ritüelim vardı kendimce yaptığım. İllaki yeni bir kıyafetim olmalı. Evde biraz yiyip içip alkol depomu da aldım mı, genellikle akşam 9 10'dan sonra bir yerlere gidilir (Taksim hariç) arkadaşlarla delicesine eğlenilir, dans edilirdi. Bütün bunları minik kuşumla yapamayacağımız için evde geçirecektik.

Belinda'ya ilk hediye babaneden geldi. Şirin mi şirin, tatlı mı tatlı hediye paketinin içinden neler çıkmadı ki. 'My first Christmas' yazılı tulum takımı ile Baby's 1st Christmas yazılı yılbaşı ağacı süsü, Fisher price'ın 'Baby's 1st Doll' u...Hepsine bayıldım. Zaten tüm hazırlıklar bu hediyelerin, beni yenı yıl coşkusuna hızlı bir şekilde getirmesiyle başladı.

Her ne kadar yorgun bitkin ( kolik bebek malum nefes aldırmıyor) olsamda kafama taktım yılbaşı ağacı alıcam ve babanesinden gelen o yılbaşı süsünü takıcağım diye. Ne zamandan beri istediğim bir şeydi ve bahanesi oldu aslında. Kızımın ilk yılbaşısının güzel geçmesini istedim, tabi bizimkinin de.

Paldır küldür hazırlandım zaten. Bir çok yere baktım ağaçlar bitmiş. Olan ağaçlar da ya kötü ya da çok pahalı. Koçtaş'takiler iyi göründüğünden Cevahir'e ışık hızında gittik ( yok öyle bir şey) Yeni yıla bir kaç gün kaldığından ağaçlar baya bir indirime girmiş, ayrıca fiyatlarına göre de güzeller. Kaptık hemen bir tane. Ordan burdan da iki süs bir ışık alınca, ağacımız çok güzel oldu. Bizim kızı yatırdıktan sonra tek başıma sabahın üçüne kadar ağacı kurdum zaten. İnanılmaz yoruldum ama değdi. Evin içinde gerçek olmasa da yemyeşil bir ağacın olması çok farklı bir his. Açıkçası söküp kaldırasım gelmiyor hiç. Evin havası değişti çünkü.Ağacımızı hallettikten sonra birbirimize ve kızımıza aldığımız hediyeleri altına koyduk. Derken gelen giden hediye getirdiğinden, ağacın altı bir anda dolu verdi.

Geldik yılbaşı sofrasına. Hindi ve diğer malzemeleri aldıktan sonra onu pişirip hazırlaması eşime ait oldu. Böylece masa süslemesi ve çocukla ilgilenme işi bana ait olacaktı.Masamızı o ya da bu şekilde hazırladım. Fena olmadı aslında. yapmak istediğim bir kaç şey eksik kalsa da hiç yoktan iyiydi. Eşim de hindimizi ve yanında yiyeceğimiz patateslerimizi de yaptığında yemeğimiz de hazır oldu. Sofra hazır bizim kız tam takım kıyafetleriyle hazır yemek hazır biz hazırız şarabımızı da açtık oh mis. Bizden mutlusu yok.

Çekirdek aileyle yılbaşı pekte güzel geçti.


Elimdekilerle Yılbaşı Sofrası Hazırlama Çabaları

Hayatta Peçete Katlamak Neymiş Bilmem

Ama Uydururum

Nar Gibi Kızaran Hindimiz

Ne Yaptığımızı Anlamaya Çalışan Kızımız


Pijama Stilinden Kurtulan Anne
Kuşumuz Hazırlanıp Yenilmek Suretiyle Masamıza Kondu Bile
Hindimiz Geldi
Patateslerde Tamam
Yatacak Olan Kızımızın Üstü Değişti Anne Ve Babayla Pozlar Verdi (Ne Hale Getirmişiz Çocuğu)
Hediye Gelen Noel Anne Kıyafetiyle Belinda










You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts