Anneler Günü!

Pazar, Mayıs 11, 2014

İnanamıyorum! Bugün ilk anneler günümdü! Garip ama muhteşem bir duygu! Hala inanamıyorum. Sanırım Belinda büyüyüp kocaman bir kız olduğunda da inanamamaya devam edeceğim.

Dolu dolu, muhteşem bir gün geçirdim. Sabah beni çiçeklerle karşılayan Kenan ve Belinda eşliğinde uyandım! Aslında uyanmıştım ama Kenan bana 'yatağa yat uyuyormuş gibi yap biz geliyoruz' deyince bende geri yattım. İnanılmaz tatlı iki kart iliştirilmiş, muhteşem güllerimi aldım. Şaşırdım beklemiyordum. İkinci şaşkınlığım ilk kalktığımdaydı. Son zamanlarda güne Belinda'nın ağlamalarıyla kalkardım. Bugün hiç sesini duymadım. Yataktan aniden fırladım bu çocuk niye ağlamadı diye. Saate baktım saat 11 e geliyor! Odadan çıktığımda Belinda mutlu mesut oyun oynuyor, Kenan da ona yemeğini hazırlıyor. Dedim ne oluyor böyle. Anneler gününe özel Belinda'ya birşeyler mi oldu! Meğersem patlamayan diğer dişi de patlamış, böylece sıkıntı dolu, ağlamaklı, huzursuz günler geride kalmıştı! ( en azından ben öyle umuyorum) Bu habere nasıl mutlu oldum bilemezsiniz.

Belinda'nın durumundan dolayı annemle bir plan yapmayı bir türlü beceremedik. Başlarda geçen seneki anneler gününde, ben Belinda'ya hamileyken gittiğimiz, o muhteşem göl kıyısına gitmek istemiştim. Belinda karnımdayken ve Belinda kucağımdayken iki fotoğaf olsun istedim elimde. Fakat hava şartları ve diş sürecimiz yüzünden vazgeçmiştik. Onu mu yapsak bunu mu yapsak derken, herşeyi oluruna bırakmayı tercih ettik.




Annem ve babam kahvaltı için bize geldiler. Hediyelerimizi birbirimize verip, muhabbet eşliğinde,

güzel bir kahvaltı yaptık.

















Ardından bir çay bahçesinde çay, kahve, muhabbet üçlüsüyle günümüze devam ettik.


















   


Akşam yemeğimiz için bir balık restorantını seçtik. Leziz yemekler eşliğinde günümüze devam ettik. 
























Tüm günün sonunda Belinda'yı tebrik ettim. Güne şüpheli yaklaşıyordum. Belinda huysuzluk yapar mı? Rahat rahat yemeğimizi yer, sohbetimizi eder miyiz? diye...Benim kızım büyümüş ya! Bol bol salyalar akıtmaya, arada bir mız mızlanmaya devam etse bile benim kızım çok usluydu! Yirim ben onu!

Önümüzdeki anneler günüm daha farlı geçecek eminim. Belinda büyüyecek yürüyecek, konuşacak ve bana anneler günün kutlu olsun anneciğim diyecek...Ah! O günü şimdiden iple çekiyorum!


Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun! Bir dahaki anneler gününde yeniden görüşmek üzere!


You Might Also Like

2 yorum

  1. Ne zamandır yazacağım fırsat olmadı, çok güzelsiniz, çok güzel hatıralar bunlar :) Umarım bir gün Belinda ile tanışabilme fırsatım da olur hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merve. Bekleriz! Belinda inanılmaz sosyal ve insan canlısı bir bebek tabi değişmezse :) O yüzden kollarını açtığında kucağına atlarsa hiç şaşırma :) Hatta sonrasında bir kucaklaşma ve bir öpücük bile alabilirsin...

      Sil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts