Kafa Karışıklığında Son Nokta!

Salı, Haziran 24, 2014




Biliyorsunuz, yine bu çocuğa neler oluyor modundaydım ki, ilk diş sandım ama sonra atak sadece dedim derken, Belinda gerçektende diş çıkarıyormuş!

Bir kaç gün önce, öğle yemeğini hazırlayıp Belinda'yı mama sandalyesine oturturmuştum. Ek gıdalara inanılmaz ilgisinin azalmasından dolayı ona nasıl ve hangi tatta yemek yapacağımı şaşırmıştım. O gün taze taze, güzel bir yemek yapıp (kendimce), oturdum ve yemeğini yedirmeye başladım. Bir yandan da annemle telefonda konuşuyorum. Belinda'dan gırç gırç sesler duymaya başladım. İlk başta ne olduğunu anlayamadım tabi. Anneme diyorum ki Belinda dişlerini gıcırdatıyor ama nasıl beceriyor! Altta yan yana çıkan dişlerini gıcırdatamaz, damaklarını da gıcırdatamaz...Yoksa, yoksa yukardan diş mi çıktı diyerek büyük bir heyecanla parmağımı ağzına soktum! Diş patlamış, hatta ve hatta uzamış bile ama bizim haberimiz yok! Yanlış alarm başlıklı yazımın hemen ardından bu olayı yaşamam çok tuhaf geldi bana.

Sağ üst diş patladı. Sol üstte patladı patlayacak bakalım. İnsan nasıl yanılgıya dşüyor değil mi. Önceki diş çıkarma belirtileriyle şimdiki aynı olmasına rağmen, her ikisininde atakla birleşmesi beni yine yanılttı. Bir sonrakinde yanılmam umarım. İşin kötüsü diş jelini bırakmış olmamızda oldu ama napalım. Son dakikada imdadına yetiştik en azından o da bir şey!


Zavallı Belinda'm...












You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts