Belinda Yeniden Diş Çıkarıyor!

Cuma, Haziran 06, 2014




Biliyorsunuz ki anneme geçmiştim. Geçtiğimiz ilk günden itibaren Belinda daha da bir huysuzlaştı. Ortam değiştirdik ondan mı, yeni gıdalar deniyoruz ondan mı, yeniden atak dönemine girdik ondan mı açıkçası bir türlü çözemedim. Daha önceki diş çıkarma döneminde aldığım notlara baktımda, o zamanki yazdığım belirtilerle şu anki hali birebir uyuyor.

Çok huysuz, sürekli kucak istiyor, kendi kendine vakit geçiremiyor, yatma saatleri tam bir işkence oldu sürekli kucakta durmak, kucakta uyumak istiyor, sürekli dişetlerini kaşıyor, salyaları arttı, baş bölgesi sıcak ama ateşini ölçtüğümde ateşi çıkmıyor, iştahı gitti sütünü neredeyse hiç içmiyor, kolumu elimi nerem denk gelirse ısıryor artık alt dışleri olduğundan çooook canımı acıtıyor! Kusmaları arttı, çok sık uykusu geliyor ama az uyuyor...Bakındım durdum internette ama ne kadar aralıklarla dişler çıkıyor bir şey bulamadım.  Hala görünürde bir şey yok ama günler geçtikçe diş olduğuna %90 eminim.

Belinda'nın 8. ay kontrolüne biraz geciktik bu ay. Annemde işim uzun sürdü çünkü bir sürü doktor kontrolünden geçtim. Hayatımda ilk kez MR çekildim! Açıkçası yapabileceğimden pek emin değildim ama başardım. Neyseki bende bir şey çıkmadı. Sadece şeker yüklemesinin sonucunda ilaç kullanmam gerekmediği yalnız hayatım boyunca kilo almamam ve spor yapmam gerektiği aksi taktirde şeker hastası olacağımı söyledi. Bir de dişlerimi sıkmaktan, dişlerimin yüzeyinin düzleşmeye başladığı için gece takmam için bir dişlik yapıldı. Tuhaf ve rahatsız edici geldi. Alışıcağımı düşünüyorum. Bir iki dikkat etmem gereken şey dışında sağlığım gayet yerinde çıktı. Bu benim için sevindirici haberdi. Beni daha da çok sevindiren haber  Belinda'nın göz doktorundan geldi.

Rutin kontrolleri geçen aykine göre gayet iyiydi. Geçen ay boyunun pek uzamamış olması canımızı sıkmıştı ki bu ay 2 cm uzamış. Hazır hastaneye gitmişken göz doktoruna da uğrayalım dedik. Biliyorsunuz ki Belinda'nın göz yaşı kanalı doğuştan tıkalıydı ve hep bir problem yaşıyorduk. Doğduğu günden beri yaptığımız şeylerin işe yaramasını ümit ederken, geçen ay doktorumuz gidişatın pek iyi olmadığını ve böyle giderse operasyon olması gerekeceğini söylediğinde inanılmaz korktum. Operasyondan değilde, uyutulcağı fikri beni çok rahatsız ediyordu. Bu ayki kontrolümüzde ise doktorumuz kullandığımız her şeyi bırakmamız gerektiğini çünkü kanalın açıldığını söyledi! İnanılmaz mutluydum!! Hemde çooook!! Şimdilik öyle gözüküyor, takip edilmesi lazım desede bu bizim için inanılmaz büyük bir gelişim, hemde kötüye doğru giderken. Her işte bir hayır derler ya bizde de öyle oldu sanırım. Kabızlığı dolayısıyla çok ıkınıyordu ve bir gün yine ıkınırken gözünden parça parça, beyaz birşeyler çıktı. O kadar garip ve korkutucuydu ki! Tabi sakin kaldım ve o an acaba kanal açıldı mı diye de merak etmiştim. Büyük bir ihtimalle o an açılmıştı!

Bu şekilde bir problemimizden daha kurtulduk. Kaldı 3.








You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts