Hamilelik Sonrası İlk Alışveriş!

Cumartesi, Temmuz 18, 2015



Şu yazımı tam dört gündür yazacağım hep bir şey oluyor ve yazamıyorum. Az öncede yazmak için oturdum yine ama o da ne! buzluğa koymak istediğim su şişesinin ağzı açılmış ve bütün su buzluğa boşalmış. İki saattir buzluğu temizlemekle uğraştım. Ondan öncesi malum. Tek başıma iki çocuğa bakmakla tüm günümü geçirdim ve cidden çok yoruldum!

Her neyse gelelim asıl konumuza!

Hamilelikte tribe girdiğimden bahsetmiştim. Hani bana bir şey olursa tribi. O trip yüzünden hamilelik sonrası giymek için emzirme kıyafetlerine sadece bakmış ama almamıştım. 

Doğumdan sonra - malum evde durmayı çok sevmiyorum - dışarıda giymek için emzirme üstlerine ihtiyaç duydum ister istemez. H&M den aldığım üstlerden pekte memnun kalmadım.

Gözüme kestirtiğim ama fiyatlarından dolayı beni çok düşündüren BOOB marka emzirme kıyafetlerinin indirimde olduğunu görünce hemen bir kaç tane sipariş verdim. Gerçi indirimde olmasına rağmen yine de pahalıydı ama ürünleri kullandıkça değer dedirtti bana.


Siparişim 2 gün içerisinde geldi. Gelen pembe beyaz pakete bayıldım. 


Alışverişim iki kısımdan oluşuyordu. İlk siparişimdeki ürünlerden memnun kalınca, yeniden sitesine girip alışveriş yaptım :)

İlk siparişim kolsuz sarı ve kısa kollu mavi-beyaz çizgili üstten ve siyah-beyaz çizgili elbiseden oluşuyordu.  


İkinci siparişim ise mavi-krem çizgili elbiseden ve kırmızı-beyaz çizgili uzun kollu üstten oluşuyor. Aslında kolsuz bir üst daha sipariş verecektim ama bir anda ben alışveriş yaparken stoğu tükendi!


Paketleri açar açmaz ilk denediğim mavi-beyaz kısa kollu üst oldu. Kumaşları muhteşem. Organik pamuktan üretilmiş ve kumaşın hissi bana inanılmaz hoş geldi. Kalıpları baya iyi. Üzerinize cuk oturuyor. 


Açıkcası ürünlerde kusur bulamadım. Üstlerin ve elbiselerin boyları, kesimleri, kumaşları, renkleri... her şeyi kusursuz. 
Açıkçası bu ürünleri bu kadar öveceğim ve ayrı bir yazı yazacağım aklıma gelmezdi ama şunu söyleyebilirim ki emzirirken rahat olma isteği kadar doğal bir şey yok. Bütün ürünler alttan açıldığı için inanılmaz rahat bir şekilde emzirebiliyorsunuz. Üst kısmını da biraz aşağıda bıraktığınız zaman ise göğüsünüz kapanıyor ve dışarıda emzirmek sizi rahatsız etmiyor.  


Aldığım bütün ürünlerinden memnunum. Bir sorun olmaz ve emzirmeye devam edebilirsem eğer, ileride kışlık bir kaç ürününü daha almak istiyorum.  Şimdi anlıyorum alan herkes neden müptelası oluyor. Olmamak için sebep yok ki!! Ayrıca tüm ürünleri hamilelikte de giyebiliyorsunuz. 

(Alelacele çekilen fotoğraflar için kusura bakmayın!) 

Beğendiğiniz hamilelik ve sonrası kıyafet şeçimleriniz ve varsa tavsiye edebileceğiniz markaları  paylaşmaktan çekinmeyin!

Herkese iyi geceler. 



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts