Hoş Mu Geldin Yeni Yıl!?!- 2016

Salı, Ocak 26, 2016


Nerde kalmıştık :) Hastalıklar yakamızı bırakmamıştı, evet.  Bu yüzden yeni yıla ateşli ve antibiyotikli girdik. 

Çok ama çok yorgun olsamda yeni yıla 1 ay kala ne olur ne olmaz fırsat bulamam almaya diyerek aldığım kıyafetimi giydim. Kolum kalkmıyor olmasına ve ha bugün ha yarın gideriz diye ertelediğimiz kuaför işini de kendim yapmak zorunda kaldım. Hasta hasta, ateşli ateşli saçlarımı kesip boyadım! Yılbaşı masamızı donatmaktı niyetim ama hastaneden gelenler olarak Kenan ile hiç bir şey hazırlayamadık. Diyorum ya ne çok niyet vardı ama hiçbiri gerçekleşmedi diye. Buna da şükür dedim o ayrı. Çünkü hastanenin acilinde beklerken kazadan gelenleri gördükçe, öyle ya da böyle ailemle, yarım yamalakta olsa hazırlanmış yılbaşı soframızla yine de iyiydik. 



Yeni yıl sabahından başlayarak akşama kadar çokta müthiş geçmedi aslında. Kızlar çok huysuzdu özellikle de Belinda. Belinda öğle uykusundan kalktığında daha da bir huysuz olmuştu. Biz her zamanki akşam yemeği saatimizde -akşam 5 buçuk yemek saatimizdir-  yemeklerimizi hazırlayıp sofraya oturduk. Belinda o kadar çok ama o kadar çok ağladı ki! Çareyi hediyelerini açtırmakta bulduk. Hediyelerini açan Belinda'nın keyfi azda olsa yerine gelmişti. Bizde bu sayede yemeklerimizi yiyebildik. Kenan o akşam çalıştığı için yemeğin ardından çekildiğimiz bir kaç fotoğraftan sonra gitmek zorunda kaldı :( 







Gecenin ilerleyen saatlerine doğru her ne hikmetse iki kızda kendine geldi. Çok mutlulardı ve uyumak istemediler. Devin'de Belinda'da saat 1'e kadar ayaktaydı! Devin'nin uyumadığı bazı geceler oluyor ve genelde diş çıkardığı zamanlara denk geliyor, Devin 12'ye 1'e kadar uyumayabiliyor fakat Belinda için bir rekor! O kadar saat uyanık kalmasındaki sebeb öğlen uykusunun 4 saatten fazla sürmesiydi. Normalde izin vermem o kadar uyumasına ama hasta olduğundan ellemedik. İyide oldu aslında. Hep birlikte havai fişekleri izledik. O kadar çok patlattılar ki! Dışarısı bembeyaz sis oldu ve barut kokuyordu. Ben tabi havai fişek zamanında kızlarla dışarıda olmak istiyordum ama o kadar zor ayakta duruyorduk ki! Kimse yerinden kıpırdamadı :)



Yeni yılımız biz bize, başlarda zorlu ama sonrasında eğlenceli bir hale dönüşen ve biraz da buruk geçti. Yok yok buruk geçmedi :) Umarım yeni yıla nasıl girersen bütün yılın öyle geçer düşüncesi doğru değildir ve bizim bütün yılımız hastalıklarla geçmez...






Herkese İyi Geceler ve Sonsuz Sevgiler...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts