Lush Çekiliş Sonucu!

Pazartesi, Ekim 24, 2016


Herkese merhaba! Öncelikle çekilişi dün yapıp yayınlamak istiyordum ama ne yazık ki gecem hastanede geçti. Meğer orta kulak enfeksiyonu geçiriyormuşum :( Antibiyotiğe başladım. Henüz sıkıntılarım tam geçmiş değil ama çekilişi yapabilecek kadar enerjiyi biraz uyuyarak kazandım -acıdan günlerdir uyuyamıyordum- Uzun lafın kısası çekiliş sonucu için hazır mısınız? İnanın çekilişi yaparken sizler kadar belki bazılarınızdan daha da fazla heyecanlıydım. 

İşte çekiliş sonucu!



Kazanan : Banu Gökpınar

Yedek : Arda Karadeniz

Kazanan kişiyi tebrik ediyorum! :)

Asıl kişiye 3 gün içerisinde ulaşamazsam hediye yedek talihlinin :) 

İlk çekilişim bitti! Takipte kalın. Pek yakında başka çekilişlerim olacak ve ara ara sizlere hediye ya da hediyeler yollamaya devam edeceğim. Hediye önerilerine de açığım bu arada! 

Herkese iyi geceler ve sonsuz sevgiler!...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts