Tk Maxx Ve Primark Alışverişi!

Cuma, Ekim 28, 2016


Herkese merhaba! Uzun ve can sıkıcı orta kulak enfeksiyonum yüzünden moralim çok ama çok bozulmuştu. Doktor kontrolümün ardından eve dönmek hiç ama hiç istemedim. Alışveriş yapmak bir iki yeni bir şey almak istiyordum ama bir yandan da daha kötü olur muyum, yorulmaya değer mi diye de düşünüyordum. Havanın güzelliğine daha fazla dayanamadım. Uzun zamandan beri yapmak istediğim alışverişi hastalığımdan dolayı ertlemiştim fakat hastalığımın devam etmesine aldırış etmeden kendimi Alexanderplatz' da buldum :)

Karnım çok aç olduğundan ilk yiyecek bir şey almalıydım. Zamanım çok kısıtlıydı. Kenan Belinda'yı okuldan almak için saat 3'te evden çıkacaktı. Devin için en geç saat 3'te evde olmalıydım. Saat 1'i geçiyordu ve uzun uzun keyifli keyifli bir gün değil koşturma içinde geçireceğim bir gün olacaktı. Zaten neyim keyifli ki benim. Her şeyim bir telaş bir koşturma içerisinde. Ha ha ha!

Kısıtlı zamanımın olmasından gideceğim yerleri ve dolaşacağım bölümleri iyi seçmeliydim. Kendim için kışlık alışveriş yapmak istesemde bu işi daha uzun bir zamana bırakmak istediğimden ev dekor bölümlerine bakmaya karar verdim. 

İşte hızlı alışverişimde Tk Maxx ve Primark'tan aldığım şeyler! Ben hepsini çok ama çok sevdim. Sonrasın da da hiç pişmanlık duymadım, neden almışım demedim. Bu güzel bir şey değil mi! :)


Tk Maxx


Tk Maxx bir çok markayı ucuza bulabileceğiniz harika bir yer. Sürekli yeni şeyler geliyor ve değerinin çok altında alabiliyorsunuz. Her seferinde haftada bir uğramalıyım dediğim ama hiçbir zaman gerçekleştiremediğim, çok ama çok sevdiğim bir yer.


Beyaz çam ağacını gördüğüm anda hemen sepetime ekledim. Önümüz yılbaşı ve her yer yılbaşı dekorları, süsleriyle doldu. Rengi, şekli herşeyi çok hoşuma gitti. Fiyatı 7.99 Euro. Geyiğe ise bayıldım! Boynundaki çan detayı ne kadar güzel değil mi? Ne tür bir materyalden yapılmış anlamadım. Ahşap gibi duruyor ama aynı zamanda çok hafif. İkisi yan yana çok yakıştılar ve şimdiden evimde yerlerini buldular bile! Geyiğin fiyatı ise 14.99 Euro.


Mutfak havlularımın çoğu eskimiş ve lekelenmişti. Yenilerini almak istiyordum. Gördüğüm anda tatlılığına kapıldığım Noel Baba havlu setini hemen sepetime attım. Tabaklarıma çok yakışacağını düşündüğüm gri beyaz, deseni kar tanelerini andıran (belkide kar tanesi ) havlu setini de aldım. İkisi de çok yumuşak ve boyutları da büyük. İkisi de 2'li havlu set ve fiyatları 6.99 Euro. Kullanmak için şimdiden sabırsızlanıyorum :) Ortadaki Primark araya karışmış :)


Cupcake ve muffin yapmaya bayılırım. Her ne kadar bu iş için çok zaman ayıramasam da fırsat bulduğum anda ya da bir bahaneyle kendimi mutfakta bulurum. Cadılar bayramı ve Yılbaşı günü cupcake yapmam için süper iki bahane! :) Cadılar bayramı için olan cupcake kağıdını kullandım bile! (yarın blogta!)  Meri Meri markasını severim. Bu markayı Tk Maxx'te bulmak ise benim için sevindirici oldu :)

Yılbaşı cupcake süsleri : 5.99 Euro
Yılbaşı cupcake kağıtları : 3.99 Euro
Cadılar bayramı cupcake kağıtları : 3.99 Euro


Çocuk bölümüne de bakmadan geçemedim :) O kadar çok oyuncak gelmişti ki! Işık hızıyla hepsine bakıp kitapların olduğu bölüme geldim. Belinda son zamanlarda gezenlere takmış durumda ve aynı zamanda dinazorları da çok seviyor. Acaba onun sevebileceği bir kitap var mı diye bakındım. Dedim ya az zamanım var ve Tk Maxx'te de çok fazla kitap var. Hepsine tek tek bakmam mümkün olmadı ama Space yazısını görünce kitabı hemen aldım. Hemen yanında bulunan Ocean isimli kitabıda aldım. Bana ilgi çekici gelmelerinin en büyük nedenleri 3 boyutlu olmaları ve sesli kitap olmaları. Belinda ikisini de çok sevdi. Her akşam yatmadan önce defalarca bakıyor ikisine de. Gerçekten güzel kitaplar ve yarı fiyatına!

Ocean : 7.99 Euro
Space : 4.99 Euro


Artık çıkmak üzereydim ki son bir kez daha bakayım dediğimde bu muhteşem mumlukları gördüm. Metal, gri ve yıldız şeklindeki bu mumlukları tavana asabiliyorsunuz (ya da duvara). İki tane vardı ve ikisini de aldım. Geyik ve çam ağacının üstüne asmayı düşünüyorum. Muhtemelen birlikte çok güzel duracaklar :)

Fiyatı : 9.99 Euro 


Primark




Primark çok sevdiğim bir mağaza. Özellikle çocuk ve ev-dekorasyon bölümü. Kendim için çok fazla alışveriş yapma fırsatım olmadı ama aldığım pijamaları severek giyiyorum. Fiyatları uygun. Çocuk bölümü H&M ile hemen hemen aynı fiyatta olsa bile pijamaları H&M 'in yarı fiyatına ve çok güzel.


Nedendir bilinmez ama son zamanlarda çok fazla yastık alır oldum. Kendimi durdurmam gerekiyor biliyorum :) Aldığım yastıklar ise neredeyse birbirinin aynısı. Tonları ve örgü şekli değişiyor sadece. Bu sıralar yastık zevkim böyle. Pompomlu örgü yastığı görünce dayanamadım aldım. Yatağımın üzerinde yerini aldı bile. Çok ama çok yakıştı. İyikide almışım :) 

Fiyatı : 12 Euro. 


Alışverişimde en gereksiz hatta tek gereksiz şey bu olsa gerek ama bu bir unicorn ve ben güzelliğine dayanamadım :) Yüzüklerim olsa koyarım ama öyle çok takı takan bir insan değilim. Bir çok şey için kullanılabilir aslında fakat ben hala ne amaçlı kullanırım bilemedim. Önerisi olan? 

Fiyatı : 6 Euro


Daha önce gri rengini aldığım örgü sepetin bu seferde beyaz rengini banyoda kullanmak için aldım. 

Fiyatı : 12 Euro

Geyikli ve pompomlu ikili mutfak havlusu ise : 4 Euro


Yaklaşık 3 senedir yılbaşı ağacımızı süsleyen yıldızımızın yerine yenisini alayım dedim. Fakat rengi konusunda tereddütlerim var. Yılbaşı süslerimizin çoğu altın renginde. Bakır renginde olan bu yıldız ağacımızda nasıl duracak bilemiyorum. Almış bulundum :) Umarım yakışır. 

Fiyatı : 6 Euro


Bu battaniyeye (aslında yatak ya da koltuk üzerine atılan örtü ) ne zamandan beri bakıyordum ama hep neyse başka zaman bakarım diye erteliyordum. Hastayım ya herşeyi unuttum. Beğendiysen al moduna geçtim :) Ama iyikide almışım. 3 model arasında kaldım sonra beyazın her şeyle yakışacağını göz önünde bulundurarak beyaz rengi seçmeye karar verdim. Aslında nevresim takımı bakmaya gitmiştim fakat yeni ürünleri raflara dizdiklerinden o bölüme geçemedim. Beyaz, yumuşacık battaniye yatağımıza ve odamıza çok ama çok yakıştı. Odanın atmosferi değişti diyebilirim. Kızlar ise bayıldı. Yumuşak olduğu için sürekli üzerine yatıp, yuvarlanıp durdular :)

Fiyatı : 25 Euro





En son olarak kızların bir kaç ihtiyacını karşıladım. Belinda okula gittiğinden kıyafete çok ihtiyaç duyuyor. Okula da bir sepet yedek kıyafet bıraktığımız ve geçen seneki pantolonları küçüldüğü için ona bir kaç pantolon aldım. Devin'inde Belinda'dan kalma iki tane pantolonu var ve çok inceler. Ona da iki tane pantolon aldım. Belinda'ya iki tane de pijama seti aldım. Penguen desenli pijamayı çok aramıştım ve daha önce bulamamıştım. Bu sefer buldum :) Belinda iki pijamasını da çok beğendi. Özellikle de kırmızı olanı! Primark'ın pijamaları gerçekten çok güzel. Bir dahaki Primark ziyaretimde kendime de bir kaç pijama almayı düşünüyorum. 

Mavi puantiyeli pantolon : 9 Euro

Diğer pantolonların hepsi : 7 Euro

Penguen desenli pijama takımı : 6 Euro

Kırmızı pijama takımı : 7 Euro

Tk Maxx ve Primark alışverişimden hepsi bu kadardı! Daha ne olsun değil mi diyebilirsiniz fakat o kadar güzel şeyler var ki! Bir çoğuda ihtiyacınız olmayan şeyler. Kendinizi zorla ilerletiyorsunuz resmen :) 

Unicorn dışındaki herşey ihtiyacım olan şeylerdi ve bu yüzden gereksiz para harcamadığım için mutluyum (savunmam bu şu an  ) :)

Bu tarz alışverişleri seviyorsanız yurtdışı tatillerinizde gittiğiniz şehirde Tk Maxx ve Primark var mı bir bakın derim ben :) 

Umarım alışveriş yazımı beğenmişsinizdir.  En çok hangi ürünü beğendiniz? Sizce fiyatlar Türkiye fiyatları ile karşılaştırıldığında nasıl? 

Yorumlarınızı bekliyorum!

Herkese iyi geceler ve sonsuz sevgiler!...


You Might Also Like

4 yorum

  1. Bence tüm alışverişler gerekli olduğu için yapılır 😊😊 senin savunman benim hayat görüşüm hahaha Fundacım bayıldım ben ya özellikle yılbaşı ile ilgili olan her şeye. Seneye umarım bu zamanlar gelip gezebilirim christmas marketleri. Aşırı merak ediyorum. Çok geçmiş olsun bu arada umarım daha iyisindir şimdi. Güle güle kullanın yeni cicilerinizi. Kocaman sarılıyorum ❤️

    YanıtlaSil
  2. Merve'cim inan burası bir cennet özellikle de dekor ve süsleme konusunda. Sürekli kendimi durduruyorum ya da alışveriş yerlerine ve dükkanlara gitmiyorum, girmiyorum. Liste çıkarır oldum :) listenin dışındaki şeyleri sırf çok güzel çok beğendim diye almıyorum. İşte bir unicorn liste dışı bir şeydi :) ama dayanamadım ben de insanım. Minimal bir hayat tarzını benimsemeye başladım. Son bir kaç senedir her şeyi azaltıp duruyorum ve fark ettim ki bu beni daha mutu ediyor. Ne kadar az o kadar az iş!

    Kulağım hala tıkalı, çınlıyor ve hafif ağrı devam ediyor. İşitme kaybım var. Doktorum en son çare çizdirmek dedi ama o da çok acı vericiymiş. bakalım bir kaç gün sonra kontrolüm var ne yapılacak belli olacak.

    Ben de sana çok sarılıyorum. Miniği de unutmadım :) umuyorum ki hamileliğin güzel ilerliyordur. Merakla bekliyorum. Çok tatlı olacak çok!

    YanıtlaSil
  3. Türkiyede tkmaks varmı acaba

    YanıtlaSil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts