Devin 2 Aylık!

Cumartesi, Eylül 19, 2015



Merhaba!! Devin 3. ayına yaklaşırken ben yine! geç blog postumla Devin 2 Aylık yazımla karşınızdayım! Hiç yazımın geç yazılmasının nedenlerine girmeyeceğim. Beni takip edenlerin az çok bilgisi vardır. Kendimi tekrar etmeyeyim değil mi? Ha ha ha!

Devin 2 aylık ama nedense bana kocamanmış gibi geliyor. geçen aydan bu yana ne kadar kilo aldı kaç santim boyu uzadı bilmiyorum ama şu an 68 cm kıyafetler giyiyor. Kucakta taşıdıktan bir süre sonra kollarınız ağrıyor :)

Devin artık neredeyse gündüzleri hiç uyumuyor. Arka arkaya girip çıktığımız ataklarımızda cabası. O uyumayınca da yapılacaklar öylece duruyor ve Belinda ile ilgilenmek imkansızlaşıyor. 

Devin uyku eğitimine henüz başlamadı ve başlamak için 3. ayını doldurmasını bekliyorum. Henüz tam bir uyku ve beslenme rutinine de girmiş değiliz gerçi beslenme rutini biraz biraz oturmaya başladı ama dediğim gibi bir anda herşey değişebiliyor. 

Devin hala bizimle birlikte uyuyor ama bir kaç gecedir onu yatağına da yatırmaya başladım. Gerçi gece beslemesinde otomatik olarak yatağımızda kalıyor.

Devin elleriyle birlikte ayaklarını da keşfetmeye başladı. Bezen ana kucağında ayaklarını fark ediyor ve şaşkın şaşkın bakıyor. Ellerini ise daha aktif kullanmaya başladı. Uykusu geldiğinde ise ellerini emmeye başlıyor.

Devin Belinda'nın hastası! Onu gördüğü anda sevincinden kuduruyor. O kadar çok heyecanlanıyor ki! hatta görmeyi bırakın Belinda'nın sesi bile yetiyor. Bana bu kadar heyecanlanmıyor. Ha ha ha!

Devin'nin gece uykuları gündüz uykularına göre hala çok iyi. Aman iyi olsun değil mi! Bazı geceler kesintisiz 6 saat uyuyabiliyor ama dediğim gibi bazı geceler. Bazende kıpır kıpır bütün gece emmek istiyor ve huzursuz bir şekilde uyuyamıyor. 

Devin kahkaha atmaya başladı! En çok Belinda'ya atıyor o kahkahalarını. Bazen uykusunda o kahkahalarını duyuyorum. Bazen de neye gülüyor hiç anlamıyorum. Fakat bir şey var ki kahkaha için erken değil mi yahu demekten kendimi alamıyorum. 

Devin seslere iyice hassaslaştı. En ufak bir sese uyanabiliyor. Uyuyamadığı zamanlar ve uyku başına vurduğunda ağlama krizine giriyor ve onu hiç bir şekilde susturamadıysak eğer çareyi saç kurutma makinasında buluyoruz ne yazık ki. 

Devin ne bebek arabasında ne de tam konforlu yanar dönerli salıncağında uyuyor. En sevdiği uyku pozisyonu kucağımızda biz ayaktayken yüzü dışarıya dönük bir şekilde yürürken uyumak! Yüzünü kendimize döndürdüğümüz anda ağlamaya başlıyor ve o pozisyonu hiç sevmiyor. Karnına baskı oluyor ondan mı istemiyor hiç bilmiyorum ama bir şeylere bakarken dalıp gitmeyi daha çok seviyor. Omuz üstünden göremiyor herhalde kerata ha ha ha! 

Devin kendini yan döndürebiliyordu sırt üstü yatarken. Şimdilerde ise yan dönüyor ardından yeniden dönüp yüz üstü (biraz vücudu yan kalabiliyor ) dönebiliyor. Geçenlerde ise yatakta düz bir şekilde yatarken onu çapraz halde, pozisyonunu değiştirmiş olarak buldum. İlginç!

Devin hala güleç, tatlı bir bebek. Somurtuk bir bebek olmadığı için çok şanslıyız sanırım.  Her gün biraz daha büyüyor ve açıkçası daha da büyüyüp bize daha çok katılabileceği o günleri iple çekiyorum! 

Seni çok seviyorum Devin'cik! 


Herkese Sevgiler ve iyi hafta sonları diliyorum!!





You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts