Belinda 2 Yaşında!

Salı, Eylül 29, 2015


Nasıl geçti zaman hiç ama hiç anlamadım. Belinda 2 yaşına girdi hala inanasım gelmiyor!
Benim minik küçük kurabiyem artık 2 yaşında! 

Berlin'e yeni taşınmamız Devin'nin doğması derken Belinda'nın doğum gününe pek hazırlıksız yakalandım. Pasta nerede yaptırırız, nereden parti malzemesi alırım, nereden kıyafet bakarım, nereden balon alırım hiç ama hiç bir fikrim yoktu. Açıkçası sokağa çıkıp ileri geri koşturup araştıracakta ne vaktim vardı ne halim. Bende bu yüzden hepsini internet üzerinden hallettim! Hatta ilk defa Belinda'ya internetten ayakkabı aldım! Olmazsa ne yaparım diye tereddüt etsemde korktuğum olmadı ve ayakkabılar Belinda'ya uydu. 





Konsepti belirlemek için doğum gününe 1 ay kalana kadar bekledim. Hani olur ya Belinda'nın ilgisi, sevdiği şeyler değişir diye ama değişmedi! Belinda hayvanların hastası! Özellikle de ördeklerin! Bu yüzden çiftlik hayvanlı bir konsept oluşturmaya, doğum gününü öğle uykusundan önce kutlamak istediğimden -aksi taktirde yorgun düşüyor - kahvaltı tarzı şeyler sunmaya karar verdim. Doğum gününün en önemli şeyi doğum günü pastası. O yüzden ilk pastadan işe başladım. İnternette araştırmalarım sonucunda Berlin'nin en iyi 10 pastanesi arasına giren bir pastane buldum. Bize de yakındı. Hemen gidip pasta işini hallettik.
  


Pastayı eve gelene kadar görmedim ve nasıl olacağı konusunda da en ufak bir fikrim yoktu. Renklerinden de bir haberdim. Bu yüzden geri kalan dekor, tabak, bardak gibi şeyleri nasıl  seçeceğimi de bilemedim. Fakat canlı renkler olsun ve üzerinde de hayvanlar olsun istedim. Yine internetten bulduğum 'Farm Animals' isimli tabak - bardak parti setini aldım. İyikide almışım Belinda bayıldı!




Pasta tahminimizden o kadar büyük geldi ki! Neden bu kadar büyüktü hiç bir fikrim yok. Belinda'nın şansı sanırım. 1. yaş doğum gününde de pastası kocaman gelmişti. Günlerce yedik, Belinda'nın okuluna da götürdük, etrafa da verdik ama pasta bir türlü bitmedi ve pasta inanılmaz ama inanılmaz güzel ayrıca bir o kadar da lezzetliydi! Böylece pastacımızıda bulmuş olduk!




Balon konusunda yine internet imdadıma koştu. Çok güzel bir site buldum ve sitede balonları helyumlu ve helyumsuz olarak satıyorlardı. Geçen sene yaşadığımız helyum kabusundan dolayı bu sefer helyumlu balon almak istiyordum.  Belinda'nın en çok sevdiği şey ördek - aslında kaz - Bu yüzden gördüğüm kaz balonu hiç düşünmeden aldım ve doğum gününden bir gün önce gelmesi içinde dua ettim. Neyseki dileğim gerçek oldu ve bir gün önce balonları geldi!

Kapıdan ilk girdiğinde kaz balonuyla karşılaşan Belinda sevinçten uçuyordu. O kadar çok sevdi ki! Neredeyse yarım saat boyunca ' Aaaa gak gaak! ' diyerek heyecanlı heyecanlı balonunu inceledi. 




Belinda'nın internetten alınmayan sadece kıyafeti ve çoraplarıydı sanırım. Kıyafeti o kadar tesadüf denk geldi ki! Gördüğüm anda tereddüt etmeden aldım. Elbise Belinda'ya çok ama çok yakıştı. İçinde o kadar tatlıydı ki! Normalde uzun elbiseleri giymek istemezdi hatta bu yüzden elbiseyi kısaltmayı bile düşünmüştüm ama Belinda sorun etmedi. Kızım büyüyor mu ne!

Devin'nin elbisesi de denk geldi. Abla kardeş pembe, tüllü, uzun elbise giydiler. Belinda kedi, Devin kelebek olmuştu :) 

Devin o gün şansa güzel bir uyku çekmişti ve tüm kutlama boyunca sakin bir şekilde durdu. Ablasından çok o poz verdi. Ha ha ha!




Berlin'e taşındığımız ilk günden itibaren Belinda için kara tahta yapmak istiyordum.  Kısmet doğum gününeymiş. Belinda kara tahtasına bayıldı! Artık soğuk havalarda dışarı çıkıp tebeşiriyle çizim yapamadığı zamanlar, evde kara tahtasına çizebilecek. 




Belinda anaokuluna başladığından beri zaten değişmeye başlamıştı. İki yaşında getirdiği değişimler de var elbet. Hepsi birleştiğinde inanılmaz tatlı bir kız olmaya başladı. Eskiden de tatlıydı tabi ama huysuzluğu çok fazlaydı. Şimdilerde daha sakin, sözden anlayan, uyumlu bir çocuk oldu. İki yaş için eğlenceli ve en güzel yaş olarak tanımlanır. Artık o döneme girmiş bulunmaktayız. Bakalım bizi nerler bekliyor. En çok muhabbet etmek istiyorum onunla. Artık bir konuşsa da anlasak kafasından neler geçtiğini! 


Belinda doğum günü boyunca çok mutluydu. İstediğimde buydu zaten onun çok ama çok mutlu olması. Hediyelerini açtı, oyuncaklarıyla oynadı, pastasının üstündeki hayvanlarla oynadı -pastasından yemedi - balonunu neredeyse hiç bırakmadı, kara tahtasına çizimler yaptı...evdeki kutlama bittikten sonra da dışarı çıkıp parkta biraz oynayıp uyudu. Anneannesi ve dedesi de yanında olduğu içinde ayrıca mutluydu. Sorunsuz güzel bir doğum günü geçirdiğimiz için ben de inanılmaz mutluydum. 

Doğum günün kutlu olsun Belinda'm! Çok mutlu ol, hep mutlu ol! Sağlıklı ol! Canım kızım benim. Seni çok ama çok seviyorum...

Herkese Sevgiler

You Might Also Like

4 yorum

  1. Nice mutlu sağlıklı yaşları olsun Belinda'nın inşallah. Bu arada gözünüz aydın Funda'cım çoktandır yazamıyorum. Devin de hoşgeldi ailenize. Sağlıkla büyütün.

    Parti çok güzel olmuş ben böyle samimi seviyorum. Göz boyamalı çocuk partilerini sevmiyorum. En çok o mutlu olmalı ki öyle de olmuş. Ellerine sağlık son dakika işi gibi değil hiç.

    Kocaman sevgiler Berlin'e ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Merve'cim! Ben yoğunluktan yeni fark ediyorum yorumunu :(

      Aynen doğum günleri onların bizim değil o yüzden onlar ne seviyor ise o şekilde planlanmalı...

      Çok öpüyorum seni <3**

      Sil
  2. her şey çok güzel olmuş fundacım
    belinda ile devin ayrı, sen ayrı güzelsin ama özellikle kızları görmek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında görüşeceğiz. Demir gelimiyormuş ona üzüldüm ben onu da görmek istiyordum :(

      Sil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts