Cadılar Bayramı - Halloween!

Cumartesi, Ekim 31, 2015


Cadılar bayramı için hazırlık yapmak ve yapmamak arasında kararsız kaldım. Açıkçası Berlin'de cadılar bayramı nasıl kutlanır en ufak bir fikrim olmadığından nasıl bir hazırlık yapacağımı da bilemedim. İlk hayvanat bahçesinde çocuklar için düzenlenen cadılar partisine gitmeyi düşünsekte, Belinda'nın korkup korkmayacağından emin olamadığımdan bu sene için bu planı es geçip önümüzdeki seneye ertelemeye karar verdik. Bu yüzden de Belinda'ya cadılar bayramı kostümü almaktan da vazgeçtim.

Cadılar bayramı günü sabahı evimizin yakınlarında gezmeye karar verdik. Hava şaşırtacak derecede güzeldi! Son anda hatırladığım, Belinda daha doğmadan İkea'dan aldığım arı kostümünü hatırladım ve Belinda'ya giydirmeye kalkıştım ama Belinda kesinlikle giymeyi kabul etmedi. O yüzden Belinda kostümsüz ama Devin Peluş montuyla kostümlü gibi oldu. Gelen geçen Devin'e kostüm giydirdiğimizi sanmış olmalı ki, bakıp bakıp ona güldüler. Ha ha ha! Devin zaten güleç bir bebek. O da bakıp bakıp etrafına gülüp durdu.  


Devin'i ve Belinda'yı uyutmak için sokaklarda dolaşarak bir tur attık. Ardından karnımızı doyurmak için yeni keşfettiğimiz güzel bir Vietnam restoranına oturduk.  Yemekler muhteşemdi ama ben içtiğim Vietnam usulu kahvemi çok ağır ve acı buldum. 


İki kurabiyemizin uyanmasının ardından ilk karınlarını doyurup ardından da Belinda'nın biraz oynaması için onu parka götürdük. 


Eylül ayı en sevdiğim aydır. Şehrin sarıya bürünmesi görsel bir şölen. Berlin'nin ağaç yönünden zengin olması o görsel şöleni doyasıya insana yaşatmış oluyor.  Nereye baksam etrafımda muhteşem bir manzara görüyorum. Fakat doyasıya bunu fotoğraflamam iki çocukla imkansız oluyor. Hiç yoktan üç beş fotoğraf çekmek bile bana haz verdi desem yalan olmaz ama yeterli oluyor mu aslaaa!




Belinda'yı biraz parkta oynasın diye götürsekte o oynamak yerine yanımızda olmayı tercih etti ve bir süre sonra 'bay bay park, bay bay ağaçlar ' deyince bizde parktan ayrıldık. 

Doğum günümde keşfettiğimiz ve muhteşem cupcakeleri olan Cupcake dükkanına gittik. Konsepte uygun bir çok cupcake arasından ben vejeteryan olanını Kenan'da yabanmersinli olanını tercih etti. Belinda meraklı olsa da cupcake yemediğinden ona bir şey almadık. 






Kısa bir tur, muhteşem yemekler ve leziz cupcakelerimizin ardından evin yolunu tuttuk. 
Her zamanki gibi iki kurabiyemizin keyfine göre hareket ettik ve onlar çıldırmadan da eve dönmüş olmanın rahatlığı ve huzuru içinde günümüzü tamamlamış olduk. Ben şimdiden önümüzdeki sene için heyecanlanmaya başladım bile!

 Sizi bilmem ama çocukları ve büyükleri yaratıcılığa iten, eğlenceli her türlü aktiviteyi çok seviyorum. Cadılar bayramı da bunlardan biri! Bu sene pek yanından geçemedik ama yine de etrafta kostümleriyle dolaşan çocukları izlemek ve görmek güzeldi.

Herkese Sevgiler!

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts