Paskalya!

Perşembe, Nisan 07, 2016


Paskalyanın üzerinden bir haftadan fazla geçti aslında ve ben her zamanki gibi anca oturup yazabiliyorum. Malum çocuklar hasta ayrıca Devin diş çıkarıyordu ve kafamı kaşıyacak vakit bulamadım. 

Belinda tam paskalya bayramında hasta oldu. Doktorumuz tatildeydi haliyle. Belinda'yı apar topar hastaneye götürdük. 3.5 saat sıra bekledikten sonra nihayet Belinda doktor kontrolünden geçti. O kadar kötü durumdaydı ki, her an uyuklayabiliyordu. Belinda'lık bir durum değildi yani. Çok ateşliydi ve ateş düşürücüler işe yaramıyordu. Geçer diye düşündük ama geçmedi hatta daha kötüye gitti. Doktor antibiyotik verdi ve 3 ayda bu 3. antibiyotiği oldu. Çok huysuz ve mutsuzdu. Bende paskalya için bir şeyler hazırlamıştım ve açıkçası keyfi olur mu olmaz mı bilemedim. Evde durmaktan çok sıkıldığını biliyordum ve onun için aktivite olsun bir şeyler yapalım istiyordum. Her anne gibi çocuğum mutlu olsun istiyordum. Devin'de çok hastaydı ve aynı anda 3 diş patlattı. Zaten Devin her diş döneminde çok hasta oluyor neden oluyor anlamadım gitti.

Akşam uyuduklarında, bende salonda işe koyuldum. Kara tahtamıza bir kaç şey karaladım. Aldığım hayvan figürlerini tek tek paketledim. Renkli yumurtaları ve stickerları da bir kenara koydum. Çok ama çok yorgundum ama isteğim sabah kalktığında Belinda'nın hediyelerini tek tek bulmasını ve kahvaltı hazırlanırken onları açıp hem oyalanmasını hem de mutlu olmasını istiyordum.


Sabah Belinda ağlayarak uyandı. Belinda hasta ise hep ağlayarak uyanır. Antibiyotiğin 3. günüydü ama demek ki hala kendini kötü hissediyor diye düşündüm. Bir yandan da keyfi belki oynayacağımız oyunla yerine gelir dedim. İlk çantayı beğenmedi. Mavi olanı değil pembeyi tutacakmış. Başta tam anlamadı ne yapacağını fakat daha sonra olayı çözdü ve geri kalan minik hediye paketlerini kendisi buldu. Sonuç; başta huysuzdu ve istemedi ama sonradan yaptığımız şeyden zevk aldı ve yüzü yavaş yavaş gülümsemeye başladı. Benim istediğimde buydu zaten yüzünün gülmesi!





Bütün paketleri topladı ve hepsini açmak için masaya oturdu. Aldığım tüm hayvan figürlerini çok sevdi - ki Belinda bu tarz figürlerin hastası - . Bazılarını -iki tane olanları - Devin ile paylaştı ha ha ha! İlk başta anlamamıştım ama fark ettiğimde baya güldüm ona. 









Kahvaltıdan sonra unutmuş olduğum yumurtalar aklıma geldi ve hemen çıkardım Belinda'nın önüne. Aslında yumurtaları birlikte boyamak isterdim onunla ama çok huysuz olduğundan gözüm kesmedi. Olurda beceremez ya da istediği olmaz filan basar çığlığı ağlar, kendinide benide mutsuz eder diye. Bu yüzden renkli yumurtaların üstüne sticker yapıştırdık ki inanılmaz zevk aldı. Sonra o stickerlar evin her yerine yapıştı, başıma bela oldu :) Devin tüm olan biteni sandalyesinde oturarak seyretti. Önümüzdeki sene artık o da katılır bize.






Daha sonra dışarı çıktık. Biraz yürüyüş yapıp, biraz müzik dinledikten sonra Belinda'nın seçtiği yere oturarak yemeğimizi yedik.




Zorlu başlayan gün keyifli bitti. Belinda'nın artık hasta olmamasını diliyerek yatağıma kıvrılıp gözlerimi kapadım. 

Herkese iyi geceler ve sonsuz sevgiler!...



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts