Peynirli Brokolili Muffin!

Pazartesi, Nisan 25, 2016



Herkese merhaba! Uzun bir aradan sonra muffin macerama yeniden başlayabildim! homemadebabyfoodrecipes.com sitesinden bulduğum sebzeli muffine bayıldım ve sizinle paylaşmak istedim.  Kahvaltı ve ara öğünler için güzel bir alternatif. Bebekleriniz içinde uygun bu muffine Devin bayıldı! Deneyin ve kararı siz verin! İste peynirli brokolili muffin tarifi!

Malzemeler

6 adet pişmiş brokoli çiçeği, doğranmış
6 adet cherry domates , doğranmış
1 kap rendelenmiş cheddar peyniri
2 kap un 
3 çay kaşığı kabartma tozu
3/4 kap süt -inek sütü, anne sütü ya da formül süt-
3 yemek kaşığı zeytinyağı
1 yumurta, çırpılmış

Hazırlanışı

Önceden fırını 180 derecede ısıtın. Bir kasenin içerisinde unu, peyniri ve doğranmış brokoliyi karıştırın. 
Ardından doğranmış domatesleri, sütü, zeytinyağı ve yumurtayı ekleyin, iyice karıştırın.
Muffin tepsisini ister yağlayın ya da benim muffin kağıtlarını yerleştirin. 
25-35 dakika kadar üzeri altın rengini alana kadar pişirin. Benimkinin pişmesi çok daha uzun sürdü.



Umarım muffini beğenirsiniz! Düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin. 

Herkese Sevgiler!...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts