Piknik!

Çarşamba, Haziran 15, 2016


Hafta sonu havaların güzelleşmesiyle birlikte Berlin'deki ilk piknik buluşmamızı gerçekleştirmiş olduk. Geçen sene Devin'e hamileyken ve Belinda mini minicikken ailece piknik yapmıştık fakat bu daha kalabalık bir piknikti, Belinda ve Devin için bir ilkti.

Piknik mekanımız arkadaşımızın evinin bahçesiydi ve sadece büyükler değil, çocuklarda vardı. Neredeyse hepsiyle ilk kez tanışıyorduk. İyikide tanışmışız çünkü çok iyi insanlardı ve hepsini çok sevdim.









Devin de bana çekmiş. Gözler hep yaşlı hep yaşlı :)


İlk iş kasaptan ve marketten piknik alışverişi yapmak oldu. Ben çocuklarla bahçede vakit geçirirken Kenan ve bir kaç arkadaşı alışveriş yapmaya gitti. Mangal yakıldı, etler üzerine koyuldu, salata bir yandan hazırlandı ve bu sırada çocuklar bahçede oyun oynayarak vakit geçirdi. Belinda ve Devin inanılmaz mutluydu. Belinda'da bol bol bahçedeki parkta oynayarak vakit geçirdi.






Bir süre sonra yorulan Belinda 'Artık gidelim mi?Arabada gezelim mi?' diyerek uykusunun geldiğini kendince belirtti. Onu arabasına oturtup sokaklarda gezmeye başladım ve kısa sürede uykuya daldı. Devin heyecandan olsa gerek uyumayı hep red etti ve enerjik bir şekilde bizimle birlikte vakit geçirdi. Fakat akşam üstü daha fazla dayanamadı ve o da uykuya yenik düştü.



Bahçeye geri döndüğümde etler çoktan pişmişti ve ben de kurt gibi acıkmıştım. Bebek arabasında uyuyan Belinda'yı bir kenara yerleştirdikten sonra nefis etleri ve salatayı mideme indirmeye başladım. 



Belinda uyurken çocuklar baloncuk yaparak eğlendi. Belinda baloncukları çok sever ama uyku daha ağır bastığından hepsini kaçırmış oldu. Uyandığında ise tüm baloncuk sıvısı bittiğinden baloncuk yapamadı. 








Bol bol oynayan Belinda ve Devin temiz ve güzel havanın tadını çıkardı. Pikniğe katılanların sayısı her geçen saat artsada ve muhabbetin tadına doyum olmasada iki minnakın uykusu geldiğinden eve doğru yola koyulmak zorunda kaldık. 


Eve varmak üzereyken tren istasyonunun yakındaki mini konseri de izlemeden geçemedik. Bizimkiler müziği çok sevdiğinden meraklı meraklı izlediler. Açıkçası çok ama çok beğendim müziklerini. Daha fazla kalıp dinlemek isterdim fakat dediğim gibi kızların uykuları ağır bastı ve onlar mızmızlanmadan eve döndük ardından uyku ritüellerine başladık. Nihayet ikiside uyuduğunda tatlı yorgunluğumuzla baş başa kaldık. Zaten kısa bir süre sonra bizde uykuya yenik düştük. Biliyorduk ki gece Devin bir kaç kez uyanıp bizide uyandıracak :)



Herkese Sevgiler!...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts