1 Mayıs!

Çarşamba, Mayıs 06, 2015


1 mayıs şenlikleri denilince ister istemez aklıma olaylar, yasaklar filan geliyor. 1 mayıs etkinliği var hadi gidelim denildiğinde de, ne işim var dedim ister istemez. Tabi durumun benim düşündüğüm gibi değilde tam bir festival havasında olduğunu nerden bilebilirdim ki!



Belinda klasik parkta takıldı biraz. Bu sefer ona aldığımız kum oyuncaklarıyla birlikte. 
Ardından festival alanına girdiğimizde (fotoğraflar çok az ne yazık ki) ilk bizi Türkçe halaylar, köfte ekmek, kısır, sarma gibi yiyeceklerin bulunduğu bir alan karşıladı. Belinda o sırada yine uyudu (aman nazar değmesin). 




Öğleden önce gayet sakin olan etkinlik alanı, öğleden sonra giderek dolmaya başladı. Çocuklar içinde çeşitli etkinlikler, oyunlar düzenlenmişti. Keşke Belinda büyük olsaydı da her birine katılabilseydi. 

Sokaklar tam bir panayır edasındaydı. Bir çok sahne sokak aralarına kurulmuştu bile. Halay havasından, punk, metal, indie, r&b, jazz gibi bir çok çeşit müzik türünün bulunduğu farklı sahnelerin önünden geçtik. Belinda uyanmıştı bile ve beni en çok şaşırtan şey ise kızımın metal müziği sevmesi oldu! O kadar farklı tarzların arasından, deli gibi sırıtıp, ileri geri dans ettiği ve eğlendiği tek müzik türü oldu. Bende acaba korkar mı diye düşünürken bir de. Saçmalamışım resmen haberim yok ha ha ha!



Haftaların bitmek bilmeyen yorgunluğu, 8 aylık artık iyice ağırlaşmış bir hamile olarak, 1.5 yaşında diş çıkaran (evet yine diş çıkarıyor ) bir çocukla uğraşmak zor olduğundan ve alanın iyice kalabalıklaşmasından dolayı eve dönme kararı aldık. Eve dönüş yolunda ise giden bir bizdik sanki. Herkes üstümüze üstümüze geliyordu. Tüm o yorgunluk ve eşyalarla birlikte az ve özde olsa hızlı hızlı bir kaç fotoğraf çekebildim en sonunda. Her ne kadar içime tam sinmese de hiç yoktan iyidir dedirtiyor bana. 






Bir gün benimde fotoğraflarımı çeken biri olur umarım...



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts