İkinci Bebeğe Alışveriş!

Pazar, Mayıs 31, 2015


Zaman nasıl geçti anlamadım. Bu gün itibariyle doğuma tam 29 gün kalmış durumda! 
Hala ismine karar verememiş olmamız ve eksik eşyalarını -ve eşyalarımı- bitirmiş olmamamız da ayrı bir şey! - arkadaki boş çerçevelere takılmayın :) -


Belinda'dan kalan ve eskimemiş, lekelenmemiş kıyafetlerin yanında, kendisine ait yeni kıyafetleri de olsun istedim. Çok fazla yeni doğan kıyafeti almamaya çalıştım. Bunun sebebi hem hızlı büyümelerinden hem de havanın nasıl bir sıcaklıkta olacağını kestiremediğimden. Malum Berlin havası bir öyle bir böyle ve ben tamamen bu havalara yabancıyım!


1 - Ne olur ne olmaz diye annemle birlikte, İstanbul'dan hastane için aldığımız takıma bayılmıştım. Sanırım ikinci çocukta ne lazım ne kadar lazım uzmanlaşıyorsunuz.  Hele bir de üzerinden fazla zaman geçmemişse. Ne yazlık ne de kışlık bir takım. İç zıbınıyla birlikte - fotoğrafta yok - tam beş parçadan oluşuyor. Bej renginde ve üzerinde minik pembe çiçeklerden oluşan bir şerit mevcut. Şapkasının kenarında, tulumunun ayak kısımları  ve cep kısımlarında  minik fırfırları var ve inanılmaz sevimli. Bir çok şey gördüm ama almak istememiştim fakat bu sade takımı gördüğümde hiç düşünmeden İdil Baby'den aldım. 


2 - Bütün parçalar ayrı ayrı. Şapkayı DM'den aldım. İnanılmaz sevimli bir şapka! Sanırım biraz büyük gelecek ama yaz bebeği olduğu için eminim ki ilerleyen zamanlarda giydirebileceğim. Beyaz uzun kollu üst kazak desem değil hırka desem değil ne diyeceğimi bilemediğim bir üst. Arka kısmını sadece üstten bir düğme tutuyor ve aşağı doğru V şeklinde açık. Onu da DM'den aldım ve inanılmaz güzel pamuklu ve ne kalın ne ince. Kuşlu kısa kollu body H&M'den . Dört numaradaki fotoğraftaki pembe uzun kollu body ile birlikte satılıyor. Pembe uzun kollu body diğer pantolonlu takımla takım olduğunu görünce almak istedim ve  alıncada kısa kollu body de bizim oldu! 


3 -  Kenan Berlin'den bana bu tatlı mı tatlı sevimli mi sevimli tulumun fotoğrafını çekip yolladığında baya beğenmiştim. Sonra birlikte bakarız diye almamıştı. Daha sonra tesadüfen yine DM'den bebek kıyafetlerine bakınırken bu tulumu gördüm ve hiç düşünmeden aldım. Bu tulumun içinde kızımı görmek için sabırsızlanıyorum! 

4 -  Yine H&M'den. Uzun kollu body iki numaradaki kuşlu body ile takımdı. Baykuşlu pijama üstü ile minik pembe çiçekli alt birlikte satılıyor. Sanırım şu an stoklarda yok. Gördüğüm zaman inanılmaz sevimli bulduğum bu takımı hemen aldım. Minik pembe fiyonkuna ayrı bayıldım. 

Aldıklarım genelde elimde olmayan ya da sayıca az olanlardan yana oldu. Eminimki almaya devam edeceğim. Her ne kadar Belinda'dan kalanlar olsada! O kadar güzel şeyler görüyorum ki!  İnanın kendimi zor tutuyorum ve sürekli 'Funda sadece ihtiyacın olanlara odaklan' diyerek kendimi mağazadan dışarı atıyorum. 

Şimdi baktımda H&M ye yeni kıyafetler gelmiş! Ha ha ha! Çok sevimliler! Neden bu kadar çok sevimliler!! 




You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts