Belinda'nın Ilk Fotoğrafları!

Cuma, Aralık 23, 2016


Geçtiğimiz günlerde beni hem şaşırtan, hem heyecanlandıran, hemde mutlu eden bir olay yaşadım. Öğle zamanı Belinda oyuncaklarıyla oynuyor, Devin ise öğle uykusunu uyuyordu. Lego hayvanları ile oynayan Belinda genelde yaptığı bir şey yaptı. Masaya hayvanlarını dizdi (kendi düzeninde) fakat bu sefer şaşırcağım bir talepte bulundu. Bana 'Anne! hayvanlarla fotoğraf çekçen mi?' diye sordu. İçimden 'fotoğraf mı?!' diye sordum. Nerden aklına gelmişti. Kalkıp fotoğraf makinasını getirdim ve hayvanlarının fotoğraflarını çekmeye başladım. 'Hayır! ben de dedi'. Hemen pencereye doğru koştu ve yüzü bana dönük şekilde kendince poz verdi. Başta anlamadım ama anladığımda çok güldüm. Belinda hayvanlarıyla birlikte fotoğraf çekilmek istiyordu. Fotoğraf çekilmekten hiç hoşlanmayan Belinda! :) 

Bir kaç poz çektim ama bu sefer de 'Tamam. Şimdi Belinda çekicek. Hadi ver bana.' dedi. Şaşkın şaşkın bakışlarla eline fotoğraf makinasını verdim. Sanki daha önce kullanmış gibi Belinda fotoğraf çekmeye başladı. Öncelikle Lego hayvanlarından başlayıp, ağacımızı, ağacımızdaki süsleri, beni (evet bir sürü fotoğrafım var) çektikten sonra işi büyüttü evin içerisinde fotoğraf çekmeye başladı. 


Elinden fotoğraf makinasını bıraktıktan sonra çektiği fotoğraflara bakmak istedi. Fotoğraflarına bakmak için hangi tuşa basması gerektiğini ona gösterdim ve ardından birlikte fotoğraflarına baktık. Açıkçası çok etkilenmiştim. Fotoğrafları çok güzeldi. Hem yaşına göre hem de ilk deneyimine göre. Bir çok fotoğrafında ise bir kompozisyon vardı. Amaçsız değildi neyi çekmek istediği açıkça ortadaydı. Kadrajı da iyiydi. O kadar şaşkınım ki! Gizli bir yeteneği mi var ne :) 

Ertesi gün fotoğraf makinasını yine istedi ve ikinci denemesinde fotoğraflar ilkine göre çok daha netti. Evin içinde bir çok fotoğraf çekti. Hatta ara ara fotoğraflarına bakıyor (öğrenmiş ) sonra tekrar kamera moduna geçip çekmeye devam ediyordu. 

Bu o kadar hoşuma gitti ki sizinle paylaşmak istedim :) 

Bana kalsa hepsini koyardım ama o kadar çok vardı ki! Aralarından seçim yapmak inanın beni çok zorladı. 15 fotoğraf sınırımı biraz geçtim bile. 

İşte minik kurabiyemin ilk fotoğrafları!














Kafama envai çeşit taç takıp poz vermemi istedi :)




Seti kurmuş çekim yapmış :)


Aynada kendini çekmiş :)



Pijamamdaki ablayı çekmek istedi :)


Ha ha Devin :)

Minik not : Hiç bir fotoğrafı editlemedim. 

Ne kadar hoş değil mi? Kim bilir çocuklarımızın ne gibi yetenekleri oluyor ve fark etmiyoruz. Tesadüfen istenmiş bir makina ile neler yapabileceğini görmüş oldum. Şimdi ise ona bir fotoğraf makinası almak istiyorum. Yeni yıl hediyesini çoktan aldığım için fotoğraf makinası daha sonraya kaldı :( Belinda' da çok zevk almış olmalı ki fotoğraf makinası istediğini söylüyor. Aahh! Bu fotoğraf çeken ve çekmeyi seven bir anne için ne kadar sevindirici ve ayrıca heyecan verici anlatamam. Bir kaç fotoğrafında kendi fotoğraf tarzımı görmek ise şaşırtıcı! 

Minik fotoğrafçı kızım benim. Daha bir kaç kez çektin ve belki geçici bir heves senin için ama inan beni şimdiden çok heyecanlandırmayı başardın bile!

Bol yetenekli ve sanatçı ruhlu çocuklar dileğiyle! 

Herkese Sevgiler!...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts