Fotoğraf Çekimim...

Cumartesi, Temmuz 06, 2013


Kilyos Çekimi Backstage Fotoğraflarım
Burada 25 Haftalık Benim Minik Kızım

Bu Daha Önce Çekilmiş Bir Fotoğraf
22 Haftalık Kızımla Çekimdeyiz!

8 Haziran günü dış çekimi gerçekleştirdim.  Her ne kadar kendime bu son olmayacak desem de sonrasında gerçekleştirmek istediğim çekimlerimi askıya almak zorunda kaldım. Sebebleri daha sonraki yazılarımda yazıcam. Şimdilik olabildiğince sırayla yazmaya çalışıyorum.

Haziran ayı benim aktif olduğum bir aydı. Fotoğraf çekimlerimin olduğu günler ekstra aktif oluyordum.
Fotoğraf çekmeyi o kadar çok seviyorum ki çekim esnasında açıkçası hamile olduğum gerçeğini unutuyorum. Bunu da etraftan 'Aman dikkat, çıkma oralara napıyorsun, dur tutalım'  diye tepki verdiklerinde daha iyi anlıyordum.

Son çekimim Kilyos'taydı. Gezintimizden yeni dönmüş, yorgun argın ve banyo bile yapamamış ben, çekimler başlayınca kendimden geçtim, yorgunluk denilen şeyi de unuttum.  Zaten hep çekim sonrası yorulmuşum diyerek ayaklarımı uzattığımda aklımdan tek geçen şey hamile olmasaydım şunu da yapardım ya da şuraya buraya çıkardım ya da ışığı söyle kaldırıp o an böyle koyardım gibi şeyler düşünürdüm. Yorgunlukta bile çekimi düşünüyorum. Deseler bir tane daha var, kalkar başlardım çekmeye... Bitti diye öyle üzülüyordum ki. Kızımla baya bir gezentiydik ve çokta mutluyduk. Bunu biliyorum çünkü ben o kadar çok mutluydum ki o da içimde bunu hissederek deli gibi durmadan hareket ediyordu. Güzel modellerime bakıp kızımda güzel olsun diye içimden geçiriyor, belki o da fotoğrafçı olur diye hayaller kuruyordum. Kızım bir doğsun, onun da bir sürü fotoğrafını çekmek için  can atıyorum.

Şu an bunları yazarken  fotoğraf çekmeyi aşerdim resmen...

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts