Doğum Günüm

Pazartesi, Temmuz 22, 2013

Minik Kızım Burada 30 haftalık, Annesi de 31 oldu!


Bir yaş büyüdüm yine. Bu senenin tek farkı kızımla birlikte dilek dileyip, mum üfleyip,  pasta kesmemiz. Nedense bana benim doğum günüm değil de, kızımın doğum gününü kutluyormuşuz gibi geldi.

Eşimin 'sürpriz' diye düşündüğü doğum günüm çeşitli sebeblerden dolayı sürprizlikten çıktı. Bir kaç gün öncesinden öğrenen ben otomatik olarak düşünmeye başladım herşeyi. Eşim bana 'Hiçbir şeye karışmayacaksın, sadece oturacak keyfini çıkaracaksın' dediyse de unuttuğu tabak, bardak listesini ben tamamlamış oldum. Doğum günüm geldiğinde de çıkıp pastaneden pastamı da alarak kendime verdiğim görevleri orada bitirip, geçekten de ilk defa hiçbir şey yapmadan bir gece geçirdim. Aslında bir şeyler yapıp karışmak için  arada bir ufak tefek hamleler yapsam da 'Hadi çık otur' dediklerinden tıpış tıpış yerime geri döndüm.

Sabah en büyük sorunum kıyafet seçmede başladı. Üstüme ne giysem olmuyor, komik duruyordu. Aklımda olan beyaz elbisem fırfırlarından dolayı eşimi güldürdüğünden, komik oldu sanırım diye çıkarıp boşalan dolabıma (üstüme olmayan her kıyafeti dolabımdan çıkardım) şöyle bir göz attım. Şık olamayacağım kesinleşmişti artık. O yüzden aldım bir elbise geçirdim bende üstüme.

Saat  14:30 - 15:00 arasında arkadaşlarımız gelmeye başladı. Ben hazırlanmayı bitirememiştim bile. Saçıma şöyle bir şekil verip, makyajımı da yapıp arkadaşımla çıktık dışarı pasta almaya. İyiki de gelmiş dedim içimden yoksa aldıklarımı biraz zor taşırmışım.

Herkes geldikten sonra bugün doğum günüm şarap içicem diye sanırım üç dört kadeh içtim muhabbet sohbet eşliğinde. Yine yedim, yine içtim. Diyorum ya hep bahanesi oluyor yeme içmenin diye.

Fotoğraf çekilelim diye aklıma gelen düşünceyi yüksek sesle söylediğimde, ' E çıkar makinanı' dediler. Elime almış çekerken 'Neden ben çekiyorum. Beni kim çekecek? Benim doğum günüm.' dedim. Garip ama kimsenin aklına mı gelmedi ya da sarhoş mu oldular bilemedim. Neyseki aldı eline bir kaç kişi çekti de bende bir kaç poz var hiç yoktan iyidir diye düşündüp rahatlamıştım ama sonradan baktım gördüm ki fotoğrafların çoğu bulanık, ayrıca eşimle bir tane fotoğrafım yok! Ne salağız dediysekte iş işten geçti.  Herkes eğlenmiştir, güzel vakit geçirmiştir diye düşünerek napalım sağlık olsun dedim.

Doğum günümde beni yalnız bırakmayan tüm arkadaşlarıma, ayrıca gelmek isteyip çeşitli nedenlerden dolayı gelemeyen arkadaşarıma, hediye getiren arkadaşlarıma tüm güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim. Sizleri seviyorum! İyiki varsınız ve benim arkadaşımsınız!

Bu arada daha fazla fotoğraf çekilmek ümidiyle...

Mangalımızı Kurduk, Yedik İçtik, Muhabbet Ettik, Sarhoş Olduk,  Kavga Çıktı Kavgayı Seyrettik

You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts