GumDrop Emzik

Cumartesi, Temmuz 06, 2013




Ne zaman gelecek diye düşünüp dururken en sonunda geldi.

En iyi yalancı emzik araştırmalarımda bulduğum iki ürün vardı. GumDrop ve Soothie . Aslında doktorlar yalancı emzikleri önermiyorlar. Bunun sebebi ise anneyi emmeyi bırakıp, yalancı memeyi emmeleri olarak gösteriliyor. Bebeğin ilk altı ay anne sütüyle beslenmesi gerektiğini düşünürsek bu durum oldukça riskli oluyor.

Kızıma illa emzik vermeyi düşünmüyorum ama vermek durumunda kalırsam eğer diye elimin altında bulundurmak istedim. Bu emziklerin Türkiye'de satışı yok. Doğduktan sonra alayım desen, bir koşu çıkıp alamıyorsunuz yani. Ayrıca neden yok onu da anlamış değilim. Hadi Gumdrop'un satışı yok ama  Soothie'nin Philips'in olduğunu düşününce neden yok garip gerliyor insana. Her yere baktım, eczanelere de ama Philips'in emziklerinin arasında Soothie'yi göremedim.

Bir sürü yazı, bir sürü video var internette bu iki emzik hakkında. Hatta karşılaştırmalar yapılmış, bebekler en çok hangisini sevmiş, anneler anlatıyor. Bir de hastanelerin bu emzikleri verdiklerini yazmış çoğu anne. Bizde  neden vermiyorlar ki, bir emziği çok görüyor bizim hastaneler.

Ben ikisinden de ikişer tane almayı düşünmüştüm. Ebay'de bir satıcı iki markayı birleştirmiş satıyordu   ama sipariş vermek için baktıdığımda, daha önceden gördüğüm satışın bittiğini fark ettim.  Türkiye'ye yollayanları, artı kargo ücretininde en düşük olanını seçince elime GumDrop kaldı. Genelde ya ikisi kullanılıyor ya da GumDrop'u tercih ediyorlardı. Sebebi ise şeklinden dolayı GumDrop'un burnu açıkta bırakması. Herneyse. Bir kaç ürünle birlikte aldım emzikleri. Kız renklerini seçtim; pembe ve mor.  Üç adet emzik 5.45 dolar tuttu. Kargo ücretiye birlikte toplam 10 dolara denk geldi.

Bu emzikleri diğer emziklerden ayıran özellikler şöyle :

* Güvenlik : Dayanıklı, tek parça lateks içermeyen silikon malzemeden oluşu. Bu sayede emziğin parçalanma durumu ortadan kalkmış, bebeğin bu parçaları yutması da engellenmiş oluyormuş. Emziğin parçalanma durumu ise birleştirilmiş silikon emziklerde meydana geliyormuş.

*Ön, arka ve orta dişlerin kolay çıkmasına olanak sağlaması.

* BPA ve ftalat  içermemesi.

* Şekil itibariyle bebeğin yüzüne tam oturması.

*Diğer emziklere göre  hafif olması

*Anne memesine yakın bir emzik tasarımı varmış. Böylece anneyi emmekten vazgeçmiyorlar, emziğe dönüş yapmıyorlarmış.  Bebekler emziğin meme şeklini seviyorlarmış.

* Hastanelerde, yenidoğanlarda kullanılan bir emzik.

Daha fazla bilgiye internette ulaşabilirsiniz.  Bizim kızımız kullanır mı, kullanmaz mı bu emzikleri bilmiyorum ama renkleri ve şekilleri çok tatlı. Bir kaç ay sonra göreceğiz bakalım....





You Might Also Like

7 yorum

  1. ben buldum ankara da mayıs eczanesinde var ürün çok kaliteli bebeğime ii uyum sağladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da bulmuş olmanıza çok sevindim. Bu tarz kaliteli, güzel ürünleri Türkiye'de bulmayı çok istiyorum. Arz talep meselesi olsa gerek. Verdiğiniz bilgi sayesinde almak isteyenlere yol göstermiş olduğunuz içinde ayrıca teşekkür ederim.

      Sil
    2. Mrb osman bey mayis eczanesi ankaranin neresinde bende almak istiyorum adres yada iletisim no yollarsaniz cok tsk ederim

      Sil
    3. Mrb osman bey mayis eczanesi ankaranin neresinde bende almak istiyorum adres yada iletisim no yollarsaniz cok tsk ederim

      Sil
  2. Merhaba Lara baby diye instagramda hesabım var anneler için ABD'den ürün getiriyorum şu an elimde soothie var ikili paket halinde ilgilenirseniz larabambino@gmail.com dan iletişime geçebiliriz

    YanıtlaSil
  3. Instagram da mutlubebbe sayfasında da satılıyor. 0-3 ve 3+ ay ve değişik renk seçenekleriyle. Ben almıştım çok memnun kaldım. ☺️

    YanıtlaSil
  4. İnstagramda ataminno kullanıcı adıyla çok ilgili bir bayan satış yapıyor. Ben oğluma ondan almıştım çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts