Geri Sayım : 29. Hafta

Pazartesi, Temmuz 22, 2013




Yazılarıma şöyle bir göz gezdirdim de genellikle şiyaketlerle dolu olduğunu fark ettim. Ağrılarımdan rahatsızlıklarımdan bahsedip durmuşum. Her ne kadar olumsuz şeyler yazmayayım diye düşündüysem de olan herşeyi ayrıntılarına olabildiğince anlatmaya devam edeceğim. Neyse ne değil mi, şefaf olmak lazım.

Şu an bu yazıları yazarken ben 32. hafta içerisindeyim. O kadar çok yapılacak şey vardı ki, bilgisayar başına oturacak zamanım olmadı. Arada denemelerim oldu aslında ama sandalye tepesinde oturup bilgisayarda iş yapmak, bir de sıcakları düşünürsek işkence gibi geldiğinden vazgeçtim daha sonraya erteledim hep. Şu an uzanmak istesem de devam edeceğim, kararlıyım.

Kızımın ters duruşundan dolayı bacak arası ağrılarım devam ediyor. Bu arada buna pubik - pelvik - çatı ağrısı deniliyormuş onu öğrendim.  Üç tabir de geçtiğinden hepsini yazdım. Bende erken başlamıştı bu ağrılar. Zaman zaman şiddetlenen ağrılarım bana bitsin bu hamilelik bile dedirtti ama sonra erken doğum olmasın diyerek ne dilediğime dikkat etmeye çalıştım.  Gerçekten çok can sıkıcı bir şey bu. Ne yürüyebiliyorsunuz doğru dürüst, ne yatakta sağa sola dönebiliyorsunuz ne de bir yere oturduğunuz zaman kalkabiliyorsunuz yerinizden. Bazen sakatlar gibi oluyorum ellimle bacaklarımı kaldırıp hareket ettirmeye çalışıyorum ki o da çok zor oluyor. Bu tarz rahatsızlıkları hafifletecek kemerler ve korseler varmış. Bakalım bir tane alıp deneyeceğim.

Artan iştahım ve mide yanmalarım baş gösterdi bu haftalarda. Tabi yine yiyip yiyip rahatsız olmalarım devam ediyor. Bu pis boğazlılığım her ne kadar beni sinir etsede, gördüğüm her şeyi yeme arzum devam ediyor. Ben de yiyip yiyip kilo alıp, tartıya çıkıp rakamları gördükçe ya benim dikkat etmem lazım diyorum ama kim uyuyor buna; HİÇKİMSE. Herşey bu kadar çok lezzetli gelirken ve de sürekli yemek yemek için bahaneler oluşurken ben de yaşasın yemek yemek! dercesine ( O an gözlerimin nasıl koca koca açıldığını ve parladığını görseniz) yiyorum da yiyorum.

Bu hafta aktiviteleri olarak kızımızın odası, benim doğum günüm, bebek odası alışverişi vardı.

Alınan toplam kilo : 8kg.



You Might Also Like

0 yorum

Blogumda bulunan fotoğraflar bana aittir. Yazılı iznim olmadan hiç bir şekilde kullanılamaz.




Popular Posts